A Volvo és a biztonság fogalma az idők során szorosan összefonódott, a cégnél mindig is komoly figyelmet fordítottak arra, hogy modelljeik megóvják az utazókat. A vállalat legújabb online reklámjának középpontjában a végső teszt keresése áll, a kisfilmben a cég szóvivője, Björn mutatja be, miként mérik fel az autók biztonságosságát.
A videóban a különböző tesztek után eljutunk a legvégsőhöz, a legnagyobbhoz, amelyet a sarkvidéken láthatunk. Arra számíthatnánk, hogy az autó pillanatokon belül lezúg a magasból, ám ekkor jön a nem várt fordulat.
A leszakadó gleccser rávilágít, hogy a végső próbatétel valójában nem valamiféle törésteszt, hanem a legnagyobb veszély: a klímaváltozás.
A cél az, hogy 2025-re már minden második eladott autójuk elektromos legyen.
A szakemberek többsége egyetért abban, hogy az éghajlatváltozás elleni harcban nagyon fontos lenne, hogy a járműgyártók is alkalmazkodjanak. Világszerte egyre több iparági képviselő jelenti be az elektromos autókra történő átállást, a környezetbarát modellek iránt pedig egyre nő a kereslet.