A Facebook tavaly decemberben kezdte el bevezetni a közösségi oldal megújult külsejét, ami az évek óta megszokottnál sokkal jobban hasonlít a mobiltelefonokra készített megjelenéshez: eltűnt az ikonikus kék fejléc, a betűk jóval nagyobbá váltak, az összes felület letisztultabb és mindenhol megjelentek a lekerekített gombok. Az új dizájn mostanra az egész világon elérhető, persze nem mindenkinek nyerte el a tetszését, de még jelenleg is adott a lehetőség váltogatni a régi és a friss megjelenés között.
Mindez onnan tudható, hogy amennyiben az új nézetről visszaváltunk a megszokottra, akkor a legnagyobb közösségi oldal feldob egy ablakot, amiben egyrészt látszik egy kérdés (Hiányzó funkcók miatt váltasz vissza?), másrészt a megjelenő magyarázat szerint a klasszikus felület szeptembertől többé nem lesz elérhető. Éppen ezért, ha valakinek nem jön be az új és modernebb dizájn, annak már most érdemes megbarátkozni a gondolattal, hogy napokon belül már csak ezt a verziót lehet majd használni.
Kiemelt kép: Getty Images