Hiába erőlteti a Facebook a történetek funkciót, és mondja azt, hogy az applikációban és a Messengerben naponta 300 millióan használják a sztorikat, az én ismerőseim valahogy ebből a 300 millióból mindig kimaradnak – nem ismerek senkit, aki rendszeresen használná Facebookon ezt a funkciót, Instagramon már sokkal inkább. A kék közösségi oldal azonban nem adja fel, és most
Az eseményeken belüli történetek viszont nemcsak egyszerűen élménymegosztásra készülnek: rengeteg matrica fogja lehetővé tenni azt, hogy az esemény résztvevői interaktívan reagálhassanak rá, és információkat tudhassanak meg a szóban forgó történéssel kapcsolatban. Ez azt jelenti, hogy a sztorik segítségével megnézhetik, hogy kik jelöltek még vissza az eseményre, egyszerűbben szavazhatnak, ráadásul ezen keresztül egy külön csoportbeszélgetés is indítható azok között, akik válaszoltak valamelyik történetre.
Bár ez még mindig édeskevés ahhoz, hogy a történeteket bárki is aktívan használja (kivéve persze azt a bizonyos 300 millió aktív felhasználót), de végre funkciójuk is lesz, ráadásul az egyik olyan platformon, amiért a Facebookra még a fiatalabb generáció is visszajár: eseményeket ugyanis még mindig itt a legegyszerűbb összehozni, hiába népszerűbb az Instagram vagy a Snapchat.