A 46 éves Imran Patel hétfőn tért be a nyugat-yorkshire-i Dewsbury közelében lévő McDonald’sba.
A Mirror tudósítása szerint a kétgyermekes apuka McFlurryt és turmixot szeretett volna, de a rendelésére perceket kellett várnia, mivel az étterem több ételfutárt is kiszolgált előtte. A férfi egyre dühösebb lett, amiért nem jutott hozzá az édességekhez.
Csak két McFlurryért és egy turmixért mentem be, mivel italról van szó, öt perc alatt el tudták volna készíteni!
– mondta Patel, aki szerint majdnem negyed órát kellett várnia a rendelésére.
A férfit egyre dühösebb lett, miközben a személyzet lázasan próbálta kiszolgálni az ételfutárokat, a McFlurryt és a turmixot csak nem akarták kihozni neki.
Csak álltam a pultnál, és azon tűnődtem, mi történik. Nem törődtek velem, az ételfutárok fontosabbak voltak!
– mondta.
Az esetre reagált a McDonald’s.
Az ügyfelek elégedettsége a legfontosabb számunkra, nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy fantasztikus élményt nyújtsunk mindenkinek, aki a McDonald’sban rendel, akár az üzletünkben, akár a szállítási partnereinken keresztül
– írta a cég szóvivője, aki azt javasolta, amennyiben az ügyfelek elégedetlenek, beszéljenek az étterem személyzetével, hogy mielőbb oldják meg a problémát.