Foci

Robben nem utazik Dél-Afrikába

Arjen Robben a magyarok ellen 6-1-re megnyert felkészülési meccsen sérült meg.

A szélső a szünetben lépett pályára, majd két gólt szerzett, s a találkozó hajrájában sérült meg, amikor egy furcsa, a szakvezető által természetellenesnek nevezett mozdulatot tett.

“Emiatt este nem csatlakozik a Dél-Afrikába induló kerethez, egyelőre itthon marad, hogy megvizsgálják” – mondta Van Marwijk, aki elárulta, első gondolata az esetnél az volt: ez nem lehet igaz. “Az utolsó felkészülési meccs utolsó percei voltak, és mindenki egészséges a keretben, erre ez történt. Inkább elvesztettem volna ezt a mérkőzést, mint Robbent”.

Az, hogy Robben szombaton nem tart a holland együttessel Dél-Afrikába, nem azt jelenti, hogy kikerült a keretből. Van Marwijk elmondta, egyelőre várnak, már csak azért is, mert legkésőbb a saját nyitómeccsük előtt 24 órával – azaz június 13-áig – még cserélhet a vb-keretében.

“Ameddig csak lehet, azzal számolok, hogy felépül, ezért a keretben marad Robben” – jelentette ki a holland szakvezető.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.