Média

Változás a Femina Médiánál

Bata Viktória, Femina
Bata Viktória, Femina

Májustól Bata Viktória tölti be a CEMP cégcsoporthoz tartozó Femina Média B2B&B2C marketingmenedzseri pozícióját.  Ez a kétféle szegmens célzó pozíció mostanáig nem létezett a tizenegy éve működő médiavállalatnál. Rácz Brigitta, a kiadó portfólióigazgatója fontos stratégiai lépésnek tartja a pozíció kialakítását.

Ma már egyre inkább összefonódik a két szakterületet, mi pedig igyekszünk minél hatékonyabban kihasználni a lehetőségeinket. Így olyan közös, kreatív megoldásokban gondolkozunk, melyek tovább erősítik a bevétel, a márka és látogatószám szempontjából is a piaci pozíciónkat. Az új munkakör kialakításánál fontos szempont volt, hogy olyan szakemberrel dolgozzunk együtt, aki érti az üzleti folyamatokat, és a B2C terület sem ismeretlen számára, így adta magát a helyzet, hogy nem külsős embert keresünk, hanem házon belül nevezünk ki munkatársat a pozícióra

– mondta el Rácz Brigitta.

Bata Viktória az elmúlt négy évben a Femina Média sales-marketing munkatársaként elsősorban a kiadónál megvalósuló natív projektekért, a bevételek támogatásáért és a B2B kommunikációért felelt. Az évek során számos natív projekt koordinálását vitte végig a koncepciók kidolgozásától a megvalósításig: a tartalmi megjelenésekhez kapcsolódó rendezvényekkel, forgatásokkal, megjelenésekkel, közösségimédia-aktivitásokkal kiegészítve. A szakember a továbbiakban a kiadó teljes marketingtevékenységéért felel majd, melybe a Femina.hu, Retikül.hu, Nőifriss.hu kiadványok, a kiadóhoz tartozó FeminaShop webáruház és a Femina Klub rendezvénysorozat tartozik.

Eddig a legfontosabb feladatom az volt, hogy minden támogatást megadjak a bevételek növekedéséhez, a kreatív koncepcióktól kezdve akár egy natív projekt kivitelezésén át a márkáink B2B építéséig. Azonban most új terület lesz számomra a B2C marketing és az e-kereskedelmi oldalunk, a FeminaShop promóciója. Az évek alatt többször is betekinthettem egy-egy terület munkájába, így a folyamatok nem ismeretlenek a számomra, a kihívást az jelenti majd, hogy a látogatószám fókuszú gondolkodásmód mellett egy konverzióközpontú szemléletmódot is ki kell alakítanom. Emellett a Femina Klub rendezvényekért is én felelek a jövőben, ami szintén egy teljesen más látásmódot kíván

– mondta el Bata Viktória, a Femina Média B2B&B2C marketingmenedzsere.

Vezércsere a Magyar Telekomnál
Christopher Mattheisen 12 éven át volt vezérigazgató, maga mondott le. Utódja Rékasi Tibor.

Kiemelt kép: Bata Viktória. Fotó: Femina

Ajánlott videó

Olvasói sztorik