Média
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

Véleményvezérek fesztiváloznak Budapesten

Szalay Dániel
Szalay Dániel

újságíró. 2018. 04. 23. 17:40

Korábban a témában:

Szeptemberben Budapesten tartják az első hazai Influencer Fesztivált. A rendezvényt a Hinora Group Communications reklámügynökség és a Red Lemon Media pr-ügynökség szervezi közösen, és egy olyan szakmai csúcstalálkozó lesz, ahol az influencer marketing iránt érdeklődők és maguk a véleményvezérek (azaz az influencerek) találkozhatnak és cserélnek eszmét. 25 témában több mint 300 influencer, marketing-döntéshozó és márkatulajdonos jön össze 2018. szeptember 19-én a Budapest Music Centerben. Olyan kérdésekre keresik majd a választ, hogy

  • Mitől influencer az influencer?
  • Mikor tetőzik és hány influencert bír el a piac?
  • Egyáltalán miért lett trend az influencer marketing?
  • Miért és mennyiért posztolnak a sztárok és a bloggerek?
  • Milyen veszélyeket rejt a véleményvezérség a közönségre nézve? Milyen terhet jelent egy influencernek ez a szerep?
  • Kellenek-e a botrányhősök?
  • Mi a jogi háttere az egésznek?
  • Mit tehet meg egy véleményvezér és mit nem?
Dancsó Péter: Nem kell minden helyzetben viccesnek lenni
29 éves, övé az ország egyik legnagyobb internetes videócsatornája, a mainstream médiának viszont csak elvétve ad interjút.

Magyarország legismertebb celebritásai, vezető influencerei, véleményvezérei, a kommunikációs iparág meghatározó szereplői, marketingvezetői, márkatulajdonosai fognak felvonulni.

A véleményvezérek és tartalomkészítők térhódítása folyamatosan nő, így nem meglepő, hogy egyre nagyobb figyelem terelődik az influencer marketing felé. Napjainkban már kikerülhetetlenek, ha egy-egy márka népszerűsítéséről van szó, az általunk közzé tett tartalmaknál pedig már elvárás, hogy szórakoztatóak, kreatívak és interaktívak legyenek. Az ország első Influencer Fesztiváljával szeretnénk olyan párbeszédre invitálni a rendezvény szereplőit és az érdeklődőket, amellyel betekintést nyerhetnek a marketing legdinamikusabban fejlődő ágába

– mondta Hinora Ferenc, a rendezvény egyik alapítója.

Szalay Dániel korábbi cikkei

Kiemelt kép: Egy véleményvezér a sokból. Fotó: Thinkstock

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.