Ezt egyébként a Verizon által épp most (4,8 milliárd amerikai dollárért) felvásárolt Yahoo-cég tulajdonában lévő Tumblr stílszerűen egy blogbejegyzésben jelentette be.
A bejelentés értelmében a hirdetések már ettől a héttől megjelennek a Tumblr oldalain, a bloggerek számára viszont rossz hír, hogy a jutalékokat a bevételek után csak valamikor később, egy egyelőre ismeretlen időpontban fogják megkapni az idei év folyamán.
A bloggerek egyébként választhatnak, hogy szeretnének-e egyáltalán bannereket látni a blogjaikban és ezáltal akarnak-e plusz bevételhez (jutalékhoz) jutni, vagyis a blogok gazdái be tudják állítani, ha esetleg ki akarnak maradni a reklámmegjelenítésből. Ugyanakkor egyelőre úgy tűnik – legalábbis a szintén a Yahoo-portfóliójába tartozó Techcrunh szerint -, hogy alapértelmezetten valamennyi Tumblr-blog esetében meg fognak jelenni a bannerek, ha a felhasználó nem megy rá az opt-out-ra, ami azt jelenti, hogy a Tumblr automatikusan 306 millió blog után tud majd bevételre szert tenni, és összesen 65 millió felhasználójuk számíthat majd kisebb-nagyobb jutalékokra.
Egy-egy bloghoz egyébként összesen 3 bannerhely tartozik majd: egy hirdetés lesz a főoldalon (ha a blog az Optica nevű sablont használja), egy banner lesz az oldalsó (úgynevezett slide-out) területen, valamint egy reklám fog megjelenni a mobilapplikációban és mobilweben.