Jópofa vírusvideóval indított kampányt az Ubisoft, amellyel legújabb fejlesztését, a Rocksmith névre hallgató játékot reklámozza.
A szpotot anyu készítette a legkisebb királyfiról, akinek apu átadja a dédelgetett hangszert, és a csöppség igazi csodagyerekként riffelgetve penget azon.
Hát persze. Édes a befejezésnél a bébikre jellemző vadulás. Talán úgy gondolták, ettől lesz hihetőbb? A rockvilla azért egy picit túlzás!
Természetesen mi is zabáljuk a videót nagy kanállal, de ha félretesszük a gyerkőc fejének és testének arányaival kapcsolatos fenntartásainkat, vagy odébbseperjük a kérdést, hogy a szülők vajon miért nem multimilliomosok a világ tálentumait bemutató valógságshow-k színpadait, de minimum nemzetközi cirkuszainak porondjait járva, akkor is trükkfelvétellel van dolgunk.
Nem sokkal később ugyanis kijött a teljes változat, aminek az elején már korhatáros besorolás, a végén pedig a konkrét termék szerepel.