A két nagy kereskedelmi tévé után a fővárosban és vidéken egyaránt az M1 következik. Az ATV Budapesten és a nagyvárosokban kedvelt, a Duna TV a falvakban a negyedik legnézettebb, ám a fővárosban az első tízben sincs benne.
Az RTL és a TV2 a legalacsonyabb vásárlóerejűek körében 28,8 százalékos közönségaránnyal rendelkezik, a tehetősebbeknél 19,8 százalék az arány. „Ez nyilvánvalóan abból adódik, hogy a tehetősebbek szélesebb csatornakínálatot nyújtó csomagokra tudnak előfizetni, mint azok, akik kevésbé vannak eleresztve anyagilag” – olvasható a felmérésben. Az M1 a tehetősebbek körében teljesített jól, az ATV és a Cool ugyanolyan népszerű a vagyonosabb és a legkisebb vásárlóerővel rendelkező nézőknél.
A nemi különbségek terén – vagyis: a férfiak, vagy a nők nézik-e inkább az adott csatornát – nincs különbség az RTL Klub és a TV2 között. Hasonló mondható el a Comedy Centralról. „Férfiasabb” csatornának számít a Discovery és a National Geographic, míg a Story4-et inkább nők nézik.
Ami a műsorokat illeti: a felmérés szerint idén a legnézettebb adás a focivébé döntője volt, amit a tehetősebbek követtek inkább figyelemmel, a kevésbé vagyonosak nem annyira. „A magasabb vásárlóerejűeknél bejutott a top 10-be az M1 sikerműsora, az Eurovíziós dalfesztivál, az RTL Klubon adott Twilight Saga – Hajnalhasadás 2. című film, valamint a TV2 őszi újdonsága, a Bumm! kvízshow. Az alacsonyabb vásárlóerejűeknél pedig a TV2-n futott Az ének iskolája, a Tények és az RTL Klubon sugárzott Éjjel-nappal Budapest lett toplistás” – írják a felmérésben, ami kitér arra is, hogy az olyan műsorokat, mint például az X-Faktor, a Barátok közt, a Sztárban sztár, vagy éppen a Celeb vagyok, ments ki innen! című műsort ugyanúgy kedvelik a tehetősebbek, mint a szűkösebb anyagi lehetőséggel bírók.