Az ötmillió példányban nyomott, 3 euróért árusított szerdai szám – amennyiben minden példányt eladnak – mintegy 8 millió eurós bevételt hoz a kasszába. Az újság egymillió példányának teljes költségeit (3 millió euró) a nyomdaipar és lapterjesztés szolidaritásból fedezi, vállalták ugyanis, hogy ingyen dolgoznak, a megbízási díjat a Charlie Hebdo és az áldozatok hozzátartozóinak megsegítésére ajánlották fel. A többi 4 millió példányért a hetilap a bevétel szokásos mintegy 40 százalékát kapja, azaz mintegy 4,8 millió eurót.
A Charlie Hebdo előfizetőinek száma néhány nap alatt alig 7000-ről több mint 120 ezerre nőtt – mondta el az RTL rádiónak Patrick Pelloux, az újság egyik hírszerkesztője. A merénylet előtti estén, amikor Charbbal, azaz Stéphane Charbonnier – vel, az újság főszerkesztőjével vacsorázott – akit szintén agyonlőttek a terroristák a szerkesztőségben -, még azon örvendeztek, hogy sikerült ötven új előfizetőt szerezni – mesélte az MTI tudósítása szerint.
Az újság váratlan vásárlókat is kapott: az Air France francia légitársaság például 20 ezer példányt vásárolt az utasai számára teljes áron, holott a légitársaság általában kedvezményes áron jut az újságokhoz.
Az adományok is özönlenek Franciaországból és külföldről. Egy alapítvány, amelyen keresztül adómentes adományokat lehet tenni a sajtó számára, bejelentette: szerdán 1,4 millió euró adományt kapott több mint 21 ezer magánszemélytől. Fleur Pellerin kulturális miniszter 1 millió eurós gyorssegélyt ígért a lap számára.
Az amerikai óriáscégek sem maradnak ki az adományozásból. A Google-nak a sajtóban megvalósított digitális újításokra fenntartott alapja 250 ezer eurót ígért a hetilapnak. Az E-bay és az Amazon internetes áruházak vállalták, hogy a Je suis Charlie (Charlie vagyok) felirattal ellátott tárgyakért járó jutalékot befizetik a Charlie Hebdo számlájára.
Novemberben a Charlie Hebdo a 28 ezer példány eladásából már nem tudta az alkalmazottakat fizetni, és adományokat kért a fennmaradás érdekében.