Közélet

Minden hajnalban otthagyja a megállóban a HÉV átszálló utasait a 2-es villamos

Olvasónk, Szergej, amiatt fordult hozzánk, mert tapasztalatai szerint a Közvágóhídon a HÉV-ről érkező utasokat a 2-es villamosok rendszeresen szinte mérnöki pontossággal hagyják ott. Mint írja, a szent járatokat csak az érheti el, aki a zebrán minden jelzés ellenére vadul sprintel a villamosokhoz. Az üggyel kapcsolatban eddig csak olyan válaszokat kapott BKV-tól, amelyben elmagyarázzák, hogy van idő és amúgy csatlakozik is, ami nem szokott. Mivel úgy gondolja, hogy a probléma tényleg valós, a BKV-figyelőn keresztül most a nyilvánossághoz fordul:

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Sokadik alkalommal volt alkalmam élvezni az Önök által megszervezett épphogy nem csatlakozó járatokat, valamint az utaslehagyó hozzáállást, amely továbbra is nagyszerűen virágzik Közvágóhídon.

A munkarendem változása miatt a Szigethalom alsóról 4:08-kor induló HÉV-vel indulok el reggelente, amely a későbbi HÉV-ekkel ellentétben pontosan közlekedik le. Közvágóhídon 4:55-kor szoktunk leszállni, és ehhez a 4:57-kor induló villamos csatlakozna úgy, hogy csak a zebránál több, mint 1 perc az átkelés a hangolatlan lámpák miatt. Természetesen kollégái továbbra is előszeretettel és irtózatos összehangoltsággal a zebrákon sokszor a piros jelzés ellenére is átkelő, futó utasokat meglátva 4:57-kor kiadják a zöld jelzést, majd szinte pillanatok alatt a villamos bezárja az ajtóit és otthagyja még a legsportosabb futókat is. Mivel nem egyszeri alkalomról, hanem újból bevett szokásról, mindennapi eseményről van szó, bízom benne, hogy valamilyen kivizsgálás-intézkedés történni fog ezügyben.

Természetesen a menetrend szerkesztője hibázott itt a legkomolyabban, hiszen a 2 perces átszállás nem reális csatlakozás, ha 5 perces csatlakozással 5:00-kor indulna a villamos, akkor kényelmesen el lehetne érni szabálytalankodás és komolyabb sprintelés nélkül is, bár ahogy látom az nem cél.

Nagyon sajnálom, hogy a BKV még mindig ott tart, hogy a saját járatait nem képes elérni, nem tudnak normális, csatlakozó menetrendet biztosítani, valamint, hogy kollégáik még mindig az utaslehagyásban látják a reggeli szórakozásukat.

Nagyon várom a BKV szétosztását és privatizálását, mert akkor talán megtanulnák, hogy az utasért kell lenni, nem megtiszteltetés, hogy igénybe veheti a szolgáltatásukat.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik