Rosner Gábor elmondta, indulásukról a pályázati felhívás végleges szövegváltozatának ismeretében döntenek, pénzügyi és szakmai befektető bevonását egyaránt elképzelhetőnek tartják. Utalt rá, speciális rádiós szaktudással rendelkeznek, noha egyetlen adójuk nem tömegmédium, ugyanakkor most nem áll a rendelkezésükre akkora anyagi bázis, hogy egyedül jó eséllyel szálljanak versenybe.
A cég tulajdonában lévő Est Media Group (EMG) 15 és 39 éves kor közötti csoportot megcélzó termékeinek zöme ingyenes terjesztésű, így e számos programmagazin az átlagosnál erősebben ki van téve a gazdasági válság hatásainak. Legfőbb bevételi forrásuk, a hirdetési piac, az év első negyedében – a szektorátlaghoz hasonlóan – mintegy 25 százalékkal volt kisebb, mint egy esztendővel korábban – jegyezte meg.
Rosner Gábor elmondta: a jelen helyzetben belső struktúrák átszervezésével teszik hatékonyabbá a társaság működését, de vásárlásokon is gondolkodnak; “sokat is megérhet nekünk egy országos kereskedelmi rádiós koncesszió, feltéve, hogy üzletileg meg tud állni a lábán” – jegyezte meg.
A legfőbb nyomtatott terméküknek számító Est-lapcsoport minden megyeszékhelyen jelen van, így “alapvetően le van fedve az ország”, Hozzátette: az angol után idén magyar nyelven is elindítják a Time Out programmagazin budapesti kiadását, a közelmúltban pedig megjelentek a tévés piacon is: a Duna Televízióval közösen készítenek heti fél órában jelentkező kulturális műsort. “Ezzel nyitottunk a televíziózás irányába is” – mondta.