Május 26-án kezdődik a 14. Media Hungary Konferencia. Az idei konferencia mottója: (T)rendetlenség, átértékelődések a médiában. Az eseményre 950 érdeklődő regisztrálta magát a média, a gazdasági és a pénzügyi, valamint a kormányzati és szabályozói szektor prominensei közül.
Többek közt a Jegybank elnöke, Simor András a Jegybank mozgástere és a média kölcsönhatása címmel tart előadást; Andreas Rudas, az RTL Group képviseletében Think global, act global című előadásában a változó bevételekkel és a konvergenciamédiával foglalkozik; míg Heim Péter, az Aegon Befektetési Alapkezelő Zrt. vezérigazgatója arra a kérdésre keresi a választ előadásában, hogy okolható-e a média a recesszió elmélyítéséért.
Emellett fórumbeszélgetéseken a szakma jeles képviselői többek közt azt boncolgatják, hogy mit tett a média a társdalomért, mennyire szimbolikus a média és a politika kapcsolata, illetve hogy milyen módokon újulhat meg a magyar médiarendszer.
A részletes program megtalálható a www.mediahungary.hu weboldalon.