A jövő héten nyitja meg első üzletét Magyarországon a JYSK dán áruházlánc. A cég profilja ágyneműk, fürdőszoba kellékek és felszerelések, valamint lakberendezési tárgyak értékesítése.
A JYSK dán áruházlánc első magyarországi üzletét Budapesten nyitja meg. A cég az elmúlt 26 év alatt, 20 országban, ezer boltot nyitott, az éves bevétele 1,4 milliárd euró. A többi nagy, nemzetközi áruházlánccal ellentétben – melyek nagy alapterületű boltokkal, de kis számban vannak jelen az országban – a JYSK üzleti struktúrája azon alapszik, hogy kisebb üzleteik az ország számtalan városában megtalálhatók legyenek. Így a hírek szerint néhány éven belül minden nagyvárosban nyitnak egy JYSK üzletet, évente 15 új bolt megnyitása a cél.
A JYSK magyarországi megjelenése része a cég erőteljes Közép-Kelet európai terjeszkedésének. Üzletek nyíltak többek között Lengyelországban, Csehországban, valamint franchise üzletek Lettországban, Észtországban, Litvániában, Koszovóban és Ukrajnában.
Lehet-e politikai mémekkel bármilyen változást elérni Magyarországon?
Hatással lehet a politikai közbeszédre a legnépszerűbb mémgyártó valamelyik jól eltalált képe? Képesek-e befolyásolni a választói akaratot a többezer like-ot bezsebelő, esetenként 3 millió emberhez is eljutó posztok? A két legismertebb magyar facebookos mémgyártóval és egy politológussal próbáltuk kitalálni, meg tudná-e tolni egy politikai közösség szekerét tolni egy jól eltalált mém, megfoghatóak-e a fiatalok, új szavazók a Facebookon, vagy hogy mennyiben volt nehezebb a munkájuk, amikor a Megafon vagy éppen Magyar Péter uralta a közösségi médiát.