Változott a Volánbusz-jegyek értékesítése

A Simple alkalmazásban és a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben már nem elérhető három jegytípus.

Az OTP Simple tájékoztatása alapján a VOLÁNBUSZ Közlekedési Zrt. 2024. augusztus 10-től beszüntette egyes helyközi közlekedési jegyek értékesítését a Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren (NMFR) keresztül, így a következők ott már nem vásárolhatók meg:

Ebből adódóan 2024. augusztus 10-e óta a Simple és Simple Classic alkalmazáson keresztül sem vásárolhatók meg a fenti jegytípusok. Ami még fontos, hogy az augusztus 10-e előtt megvásárolt termékek érvényességi időn belül (30 nap) felhasználhatók vagy igény esetén visszaválthatók.

A Simple közleménye alapján a Volánbusz helyi jegyei és bérletei és az NMFR rendszerén keresztül elérhető egyéb helyi közlekedési szolgáltatók jegyei és bérletei, a BKK díjtermékei, valamint a Pest vármegyebérlet és országbérlet továbbra is megvásárolhatók a Simple alkalmazásban.

Megkérdeztük a Volánbuszt, hogy miért szüntették be a Volánbusz háromféle jegyének megvásárlását a Simple alkalmazáson keresztül, illetve augusztus 10-étől online mely felületeken lehet megvenni a Simple-en már nem elérhető Volánbusz-jegyeket.

Válaszuk szerint a MÁV-START jegyértékesítési rendszerében most már minden Volánbusz-járatra elérhetővé váltak – az ország- és vármegyebérletek mellett – a viszonylatra szóló menetjegyek, augusztus 5-étől pedig már egyes járatokra a helyjegyek is. Ebből kifolyólag már nincs szükség a továbbiakban arra, hogy az utasok a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben eddig elérhető, úgynevezett övezetes buszjegyeket vásárolják meg, hiszen e helyett már minden csatornán, így:

teljes körűen elérhetővé váltak a buszjáratokra és viszonylatra szóló menetjegyek, egyes autóbusz-járatoknál pedig már a helyjegyek is – tették hozzá.

Kapcsolódó
Megszűnik a Volánbusz januártól, teljesen beolvad a MÁV-ba
A Volánbusz elveszti önállóságát.