Rekordot döntött Balásy Gyula a kormánypropagandát kommunikáló cégeivel: a New Land Media Kft.-je tavaly 70 milliárd 428 millió forintos nettó értékesítés mellett 3 milliárd 93 millió forintos adózott eredményt tett le a asztalra, a Lounge Design Kft. pedig 10 milliárd 83 milliós bevétel mellett 1 milliárd 433 millió forintos nyereséget hozott össze.
Balásy Gyula a Nemzeti Kommunikációs Hivataltól – illetve a szintén állami Antenna Hungária Zrt.-től – kapott megbízások miatt került reflektorfénybe. A Nemzeti Kommunikációs Hivatal a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda égisze alatt működik, az állami szféra reklám- és marketing megrendeléseit intézi. Ez gyakorlatilag abban merül ki hogy Balásy cégeivel kötöttek egy, a G7 korábbi cikke szerint 50 milliárd forintos keretmegállapodást, ami kétszer megújítható, így a tényleges keret akár nettó 150 milliárd forint is lehet. Ebből a keretmegállapodásból hív le a Nemzeti Kommunikációs Hivatal megrendeléseket, például a Soros Györgyöt, illetve Jean-Claude Junckert rossz színben feltüntetni próbáló, az Állítsuk meg Brüsszelt! kampányt vagy a koronavírus-konzultációt hirdető nagy kék plakátokra, de a vadászati kiállításra is.