Gazdaság
Budapest, 2015. február 12.
Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter (b) és Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes, az Országos Magyar Vadászati Védegylet (OMVV) elnöke (j) a 22. FeHoVa (Fegyver, Horgászat, Vadászat) kiállításon a Hungexpo Budapesti Vásárközpontban 2015. február 12-én.
MTI Fotó: Mohai Balázs

Egymilliárdért reklámozzák Semjén Zsolt vadászati kiállítását

Korábban a témában:

Máris dőlnek a milliárdok a 2021-ben rendezendő vadászati világkiállításra, amelynek csak a kommunikációjára (pontosabban a kiállítás és a kapcsolódó rendezvénysorozat előkészítésével összefüggő kommunikációs feladatokra) várhatóan több mint egymilliárd forintot költenek. A megarendezvény, a hivatalos nevén Egy a természettel Nemzetközi Vadászati és Természeti Kiállítás mindenekelőtt Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes, KDNP-elnök szívügye. Ő egyben az Országos Magyar Vadászati Védegylet elnöke, szenvedélyes vadász hírében áll, aki sokáig izgalomban tartotta a sajtót emlékezetes svédországi rénszarvaskalandjával, főként annak finanszírozási forrásával.

A vadászati világkiállítás kommunikációs feladataira a nyertes ajánlatot – nettó 1,027 milliárd forintos vállalási árral – a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. konzorciuma adta be a Rogán Antal-féle Nemzeti Kommunikációs Hivatalnak. Ugyan még csak az ajánlatok bírálatáról készült összegzés férhető hozzá, de biztosra vehető a győzelem, más ajánlattevő ugyanis nem volt, csak a kormány sokmilliárdos plakátkampányait is vivő, Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó duó. A pr-cégekkel a korábban, a kommunikációs hivatallal 2018. júniusában kötött keretmegállapodás keretében folytatták le a közbeszerzési eljárást, és mint korábban megírtuk, ebben a konstrukcióban nincs versenytársa a Balásy-kettősnek.

Fotó: Bielik István / 24.hu
Újabb 10 milliárdot tolnak Rogánék a plakátkampányolásba
Idén ez már a második 10 milliárdos keretmegbízás Balásy Gyula cégeinek.

Az összegzésből az nem derül ki, hogy a munka mekkora részét végzi a két kommunikációs cég, de jelezték, hogy alvállalkozókat vesznek majd igénybe kutatási feladatok, minőségmenedzsment, PR ügynökségi szolgáltatások, rendezvényszervezési feladatok, médiatervezés és vásárlás esetében. A bedolgozóként megjelölt három alvállalkozó

  • a Kód Piac-, Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft.,
  • a p2m Consulting Szolgáltató és Tanácsadó Kft., valamint
  • a Századvég Politikai Iskola Alapítvány.

A világkiállítás lebonyolításért felelős kormánybiztosnak, Kovács Zoltánnak és Semjén Zsoltnak 2019 végéig kell véglegesítenie a rendezvény és az ehhez szükséges programok előkészítési munkálatait és költségeit. A kormány tavaly év végén az előkészületekre 7 milliárd forintot különített el Kovács Zoltán pedig korábban arról beszélt, hogy „csaknem 50 milliárd forintot szán a kormány” a Hungexpo teljes területének megújítására, amellyel megteremti az olyan nemzetközi és világszínvonalú rendezvények infrastrukturális és logisztikai feltételeit, mint a 2021-es Vadászati Világkiállítás és a 2020-as Eucharisztikus Kongresszus.

Kiemelt kép: Mohai Balázs / MTI

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.