2013 óta próbálta kinyomozni az Átlátszó.hu, hogy mennyit költött az állami tulajdonú Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. az utalványok reklámozására, de a titkolt információt csak hosszas bíróságra mászkálás után, egy feljelentéssel is megfejelve sikerült nekik kiimádkozniuk.
Így most már nem titok:
Évekre lebontva pedig így néztek ki a költések:
- 2011-ben 187,5 millió,
- 2012-ben 1,1 milliárd,
- 2013-ban 1,2 milliárd,
- 2014-ben 198,5 millió,
- 2015-ben 976 millió,
- 2016-ban pedig 2,5 milliárd forintot.
A szerződések alapján megnézték azt is, hogy mely médiákban mennyiért hirdették Bözsit. (Itt megjegyzik, hogy a kimutatás nem teljes, mert sok szerződéshez nem írtak árat, illetve csak havidíj szerepelt.) Íme a dobogósok:
- ATV, 1,7 milliárd,
- ECHO TV, 1,3 milliárd,
- Magyar Idők, 995 millió forint.
Ha kíváncsi, mennyit zsebelt be mondjuk a Habony-média, akkor katt!
Kiemelt kép: MTI / Soós Lajos