A Whirlpool Corporation 2014 októberében vásárolta fel az Indesitet. Ezt követően az Indesit a Whirlpool globális biztonságtechnikai szakértőinek bevonásával kezdte meg az Indesit termékportfóliójának felülvizsgálatát a Whirlpool – ágazatában élenjáró – kockázatkezelési rendszerének és módszereinek megfelelően.
Ezen folyamat részeként 2015-ben két Indesit szárítótermék-platform rendkívüliesemény-jelentéseivel kapcsolatban további részletes vizsgálatokat kezdeményeztek. Ennek eredményeit a vállalat áttekintésre a szabályozó hatóságok számára is megküldte. Az egyeztetések eredményeként az Indesit vállalta, hogy javítási akciót hirdet az érintett termékekre vonatkozóan – áll a cég közleményében.
Az újabb termékeknél már nincs gond
A vizsgálatot követően az Indesit változtatott a gyártási eljárásokon, így a 2015 októbere után előállított termékek nem érintettek az akcióban. A tájékoztatási és szervizelési akció célja azon termékek kijavítása, amelyeket ezen időpont előtt gyártottak és értékesítettek. A fogyasztók a javításig továbbra is használhatják az érintett termékeket abban az esetben, ha működés közben nem hagyják felügyelet nélkül azokat.
Amennyiben a termékeket nem javítják ki, néhány ritka esetben előfordulhat, hogy a szárítás során keletkező pihék és szöszök hozzáérhetnek a fűtőelemhez, ami tüzet okozhat.
Így lehet jelentkezni a javításra
Arra kérik az Hotpoint-Ariston és Indesit márkájú szárítógépek magyarországi tulajdonosait, hogy ha még nem javíttatták készüléküket, forduljanak az ügyfélszolgálathoz. Ezt követően az Indesit biztosítja számukra az ingyenes, otthoni javítást.
Kérik, hogy amennyiben 2004 áprilisa és 2015 októbere között vásároltak Hotpoint-Ariston és Indesit márkájú szárítógépét, látogassanak el a cég weboldalára, vagy hívják a helyi tarifával hívható 06 40 989 900 telefonszámot!
(A Whirlpool tulajdonában lévő, Közép- és Kelet-Európában értékesített Hotpoint márka nem azonos az amerikai kontinensen értékesített Hotpoint márkával.)