– Termékeket, technológiájukat környezetvédelmi szempontból csak azok minősíthetik, s csak azok utalhatnak ebbéli tulajdonságaira, akik elnyerték a megkülönböztető, állami “környezetbarát” jelzést
– Kimaradt az egészségügyi és a közoktatási intézmény kiterjesztő meghatározása, amely a közterületen elhelyezett dohány- és szeszreklámokat az elfogadott verziónál jelentősebben korlátozta volna
– Szabad dohányt és szeszt hirdetni az újságok hátsó borítóján, valamint a számítógépes programok bejelentkező képernyőjén is
– A közterületről észlelhető eladóhelyi reklámhordozó nem minősül szabadtéri reklámeszköznek
– Nem kell csatolni a reklámmegrendeléshez a kamarai tagságot bizonyító okiratot, és a termék megfelelőségi vagy minőség-tanúsítványát
– Nem tilos a gyermek- és fiatalkorúaknak szóló, a felnőttek (különösen a szülők és pedagógusok) iránti bizalomra építő reklám
– Általában nem tilos az adómentességet vagy -kedvezményt a hirdetésben feltüntetni
– Lehet dohányt vagy szeszt ingyenes mintaadással reklámozni
– A reklámfelügyeleti eljárás során született döntés ellen fellebbezésnek van helye