Nem szokott sok jó kisülni abból, ha egy negatív értékelésre az eladó, vagy adott esetben egy étterem reagál. A Takeaway Trauma nevű Instagram-oldal ez utóbbiakból szemezgeti ki a szórakoztató értékeléseket és sok esetben az azokra adott vendéglátói reakciókat is.
Például az egyik vásárló amiatt panaszkodott teljesen kiakadva, hogy nem is azt a süteményt kapta, amit rendelt, mire a cukrászda annyit válaszolt, biztos csak rossz napja volt a kedves vevőnek, ugyanis nem is árulják azt az adott sütit náluk – írta a news.com.au.
Egy Harry nevű vásárló pedig amiatt kelt ki magából, mert
az étel későn érkezett és túl hidegen.
Egy shake-et és egy sajttortát rendelt.
Sajnáljuk, hogy nem forraltuk fel neked a tejshake-et
– írta válaszában a Milkshake City nevű hely.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Vannak azonban nem túl kedves éttermek is, vagy legalább is, akik nem tűrik túl jól a kritikát. Egy étteremhez egy olyan értékelés érkezett, amelyben azt írták, hogy „a koktélok jók voltak, de az ételek nem a legjobbak”, mire a válasz: „Legközelebb akkor majd te főzöl. Vagy egy másik esetben a rendelést úgy értékelte egy vásárló, hogy forró volt, ahogy kérte, de nem volt igazán íze az ételnek, a reakció: „Menj el covid-tesztet csináltatni”. De van olyan étterem is, ami szimplán annyit reagált a vevőnek: „hazudsz”.
Egy Lily nevű nő arról számolt be, hogy a rendelése késett és nem is az volt benne, amit kért, a Grill King nevű étterem ennél kicsit bővebb lére eresztette:
Szia Lilly az ételed megérkezett 40 percen belül. A futár odaadta neked annál a kocsibehajtónál, ahol éppen hánytál. Reméljük azóta jobban vagy.
Egy értékelés egy étteremnél pedig mindössze annyi volt, hogy a vásárló egy csillagot adott a lehetséges ötből, de nem fűzött hozzá szöveget. A vendéglátóhely viszont igen:
Köszönöm gyűlölködők, ti motiváltok engem!