Élet-Stílus

A McDonald’s csaknem 20 év után visszahozza az egyik ikonikus termékét, de csak egyetlen napra

Talán vannak még olyanok, akik emlékeznek, hogy 1998-ban, vagyis 19 évvel ezelőtt a McDonald’s a McNuggetshez kínált egy különleges szószt, amit szecsuáni szósznak neveztek. Az abban az évben bemutatott Mulan című rajzfilm promóciójaként árult szószt szerették az emberek, de a Meki egy idő után valamiért mégis levette az étlapról.

A szecsuáni szósz rövid tündöklésén és hirtelen bukásán viszonylag gyorsan túltették magukat a fogyasztók, de nem úgy a világ legjobb rajzfilmjének készítője, Justin Roiland, akibe annyira beleivódott a mártogatós íze, hogy még a nagysikerű Rick és Morty-ba is beleszőtte.

A nagysikerű mibe?

Bár itthon nem fut a sorozat, de így sem félek kijelenti, hogy a felnőtteknek szóló Rick és Morty ma az egyik, ha nem a legjobb rajzfilm, de ebbe itt és most nem fogunk belemenni. A lényeg, hogy Roiland az egyik részben főszerepet szánt az 1998-as szecsuáni szósznak. Az említett epizód után valóságos hisztéria tört ki a rajongók között, mindenki ki akarta próbálni a már régen nem kapható szószt.

Rick és Morty

Hogy tényleg mekkora dolog ez az interneten, az jól jelzi, hogy készültek oktató videók is, hogy hogyan lehet közel tökéletesen reprodukálni a csaknem 20 éve nem kapható szószt. Mutatjuk:

De maguk a készítők is utána jártak a dolognak és egy kis szervezkedés után sikerült szerezniük egy nagy adaggal, amit a kamera előtt ki is próbáltak.

A fenti példákból látszik, hogy a Rick és Morty elég nagy hullámokat kavart a McDonald’s körül, a cég pedig úgy döntött, hogy megüli a hirtelen jött népszerűséget és egyetlen napra visszahozza a szecsuáni szószt a rajongók legnagyobb örömére.

A Konbini azt írja, hogy a Meki október 7-re hirdetett egy eseményt, amelynek keretében egyetlen nap erejéig még kapható lesz a klasszikus szósz.

Sajnos Magyarországra egészen biztosan nem fog eljutni a kezedményezés, így nekünk marad a snassz édes-savanyú és a BBQ.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik