A kiszolgált széria utolsó teherűrhajója, a több mint egy tonna „űrszeméttel” megrakott Progressz M-67-es hétfőn – szeptember 21-én – vált le a Nemzetközi Űrállomásról (ISS), de nem állt rögtön a megsemmisülésbe vezető pályára, hanem hat napig önálló űrlaboratóriumként működött, egyebek mellett mérték vele a cseppfolyós hajtóművek működésekor kialakuló plazma sűrűségét. Ehhez némi üzemanyagot is hagytak tartályaiban.
A Progressz M-67 hajtóművei vasárnap közép-európai idő szerint 11 óra 33 perkor kezdték meg a fékezést, s 47 perc múlva a kiszolgált orosz teherűrhajó megmaradt darabjai – amelyek nem semmisültek meg a légkörbe érve – a Csendes-óceánba hullottak, az Új-Zélandtól néhány ezer kilométerre keletre fekvő „űrhajótemetőbe”, amely távol fekszik a hajózási útvonalaktól. A törmelék 4 kilométeres mélységbe süllyed. Az orosz űrhajózási hivatal szerint az űrhajók megsemmisítésének ez a módja nem okoz környezeti károkat.
A jövőben a teherűrhajók új generációja látja el majd utánpótlással a Nemzetközi Űrállomást. A digitális irányítási rendszerrel felszerelt új orosz teherűrhajók első két példánya, a Progressz M-01M és a Progressz M-02M már átjutott az előírt ellenőrzéseken, s a különböző próbák során felvetődött észrevételeket is figyelembe vették, vagyis hamarosan indulhatnak az űrbázisra.
Az ISS-re legközelebb október 2-án érkezik űrhajó, akkor a szeptember 30-án startoló Szojuz TMA-16 köt ki, s űrhajósai váltják majd a Nemzetközi Űrállomás jelenlegi személyzetének egy részét.