28 órán át vártak a milánói reptéren a budapesti járat utasai

A Ryanair járatának utasai szerint alig kaptak tájékoztatást a több mint egynapos késésről.

Több mint egy napon át rostokoltak Milánóban a Ryanair Budapestre tartó járatának utasai – értesült az RTL.

A csatorna megszólaltatott egy utast, aki a Milánó-Malpensai repülőtérren ragadt. Elmondása szerint a kivetítőn látható indulási idő egyre tolódott, miközben sem tájékoztatást, sem ellátást nem kaptak, csak négyeurós utalványokat, amelyet nem tudtak levásárolni az időközben bezáró vendéglátóipari egységek miatt. Hétfő éjjel eltűnt a járat a kivetítőről, ekkor azt az információt kapták, hogy buszokkal egy hotelbe viszik őket. Miután a reptér legtávolabbi pontján kivezették őket, tovább kellett várakozniuk, mivel a buszok nem érkeztek meg. Végül hajnalban kerültek ágyba egy kétcsillagos panzióban, ahonnan délelőtt már indulniuk kellett vissza a reptérre. A repülőgép végül újabb tizenkét órás várakozás után 22.40-kor indult. Az utas szerint az utolsó üzenet a Ryanairtól még hajnalban érkezett, azon kívül semmilyen tájékoztatást nem kaptak, a foglalás részletei pedig eltűntek a telefonos applikációból.

A Ryanairnek idén többször is hasonló, hatalmas késéssel induló járata volt, ami miatt a fapados légitársaság a magyar légiirányítókat okolta, a kormány viszont a Ryanairt. A Fővárosi Kormányhivatal múlt heti jelentése szerint az elmúlt időszakban 15 hasonló esetben indult fogyasztóvédelmi vizsgálat a légitársaság késései miatt.