Negyedik alkalommal zsebelte be Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője díjat!
Ünnepélyes keretek között hirdették ki az idén is, a Store Insider szaklap által életre hívott, immár kilencedik alkalommal megrendezett Az Év Boltja verseny nyerteseit.
Az FMCG-gyártói szektorban ismert és elismert szakemberek és kreatív, illetve kommunikációs szakemberek szakmai zsűrijének döntése alapján a Lidl negyedik alkalommal is elnyerte Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője díját, másodszor kapta meg Az Év Friss Pékáru Kereskedője díját, a budaörsi áruházával pedig kiérdemelte Az Év Boltja 2023 díjat diszkont kategóriában, és mindezeken felül a vásárlók a Közönségdíjat is a Lidlnek ítélték oda – mindezek az elismerések egyértelmű visszajelzése a vásárlók elégedettségének..
„Óriási büszkeség és hatalmas öröm számunkra, hogy vállalatunk negyedik alkalommal is kiérdemelte Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője díjat és másodszor lettünk Az Év Friss Pékáru Kereskedője. Folyamatosan fejlesztjük friss, minőségi, széles kínálatunkat és mindent megteszünk annak érdekében, hogy vásárlóink a legjobb minőséget kapják a lehető legjobb áron. Széles választékunk pedig nem csak a változatos, egészségtudatos táplálkozáshoz járul hozzá, de garantáltan mindenki megtalálhatja kedvencét. A vásárlók által megszavazott Közönségdíj pedig még ennél is többet jelent számunkra, hiszen ez azt mutatja, hogy elégedettek velünk, szívesen térnek be hozzánk, és ez mindennél fontosabb.” – emelte ki Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Miért pont a Lidl?
Akik ismerik az áruházláncot, azok számára fel sem merül ez a kérdés, hiszen a vásárlók a saját „bőrükön” tapasztalhatják meg nap, mint nap, hogy a Lidl számára elsődleges a vásárlók maximális kiszolgálása, a kiváló ár-érték arány, a széles termékpaletta és nem utolsó sorban a hihetetlenül gyors reakció a vásárlói igényekre.
Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője
Ahhoz, hogy egy ilyen díj birtokosa legyen nem elég, a hatalmas kínálat, bár az, hogy a zöldség- és gyümölcskínálatban 150 különböző terméket találhatunk, biztosan hozzájárul. Az viszont még többet nyom a latba, hogy ezek a termékek folyamatos minőségellenőrzésen esnek át, mielőtt és miután a boltok polcaira kerülnek. A Lidl vásárlói számára kínált zöldségek és gyümölcsök jelentős része maximum 48 órát tölt a logisztikai láncban, ami azt jelenti, hogy 1-2 nappal korábban még a gyümölcsösökben, termőhelyeken voltak. Az áruházlánc kizárólag olyan termelőkkel működik együtt, akik rendelkeznek GLOBAL G.A.P. tanúsítvánnyal, és akik teljes mértékben megfelelnek a magas minőségi követelményeinknek.
Az áruházak frissességfelelősei még nyitás előtt és napközben is folyamatosan vizsgálják, ellenőrzik a zöldségeket és gyümölcsöket, hogy csak a kiváló minőségű termékek kapjanak helyet a polcokon. Hetente egyszer pedig az összes raktárban mindenre kiterjedő, minden terméket felölelő részletes ellenőrzést végeznek.
A frissesség mellett a hazai termékek egyre hangsúlyosabbá váló előnye, hogy rövidebb szállítási útvonalon juthatnak el a vásárlókhoz, ezzel kisebb ökológiai lábnyomot hagyva. A Lidl kínálatában megtalálható hazai idényzöldségek- és gyümölcsök kiváló minőségűek, magas tápanyag- és vitamintartalommal rendelkeznek. További előny a kiváló ár-érték arány, ráadásul a magyar termékek vásárlásával a hazai termelőket, a magyar gazdaságot is támogathatjuk.
Az Év Friss Pékáru Kereskedője
A pékség termék kínálata is impozáns, hiszen több mint 80 féle terméket kínálnak. Ezeket pedig szezonálisan még több mint 50 féle finomság egészített ki. Mivel a magyar kiskereskedelmi láncok közül a Lidlben a legmagasabb a hazai beszállítóktól érkező termékek aránya a helyben sütött pékáruk között, folyamatosan garantálni tudják a pékáruk frissességet. A magyar beszállítók szerepe tehát hatalmas jelentőségű, hogy mindig friss, kiváló minőségű termékkínálatból választhassanak a vásárlók. A fogyasztók pedig Lidl polcai között sétálva is megtapasztalhatják a napi igény szerinti többszöri sütés és beszállítás előnyeit, hiszen a friss illatnak nem lehet ellenállni. A pékáruk az évek alatt rendkívül népszerűvé váltak a fogyasztók körében, ahogyan a Lidl teljes kínálatában, e termékkategóriában is kiemelten fontos a hazai beszállítók támogatása. Így a beszállítókkal történő szoros együttműködés eredményeként olyan, szintén kiváló minőségű termékeket kínál a Lidl, amelyek teljes mértékben a hazai fogyasztók igényeihez igazodnak, legyen szó kakaós csigáról, kovászos cipóról, hortobágyi húsos párnáról, vagy épp a glutén- és laktózmentes pogácsáról.
A diszkontlánc azokra is kiemelt figyelmet fordít, akik valamilyen speciális étrend szerint táplálkoznak ételérzékenységük vagy allergiájuk miatt. Hiszen számukra fontos, hogy olyan termékeket vásároljanak, amiket biztonsággal fogyaszthatnak. Az ilyen, speciális élelmiszerek iránti fogyasztói kereslet egyre nő, ezzel párhuzamosan pedig a kínálat is folyamatosan bővül.
Az Év Boltja
Az áruházlánc minden boltjában elérhetőek a friss zöldségek, gyümölcsök, pékáruk, és természetesen a széles termékkínálat minden kategóriája, de mégis van egy olyan áruház, amely még egy kicsit ki tudott emelkedni a többi bolt közül. Ez az M1/M7 autópálya bevezető szakaszán elhelyezkedő Budaörsi áruház. Az 1736 m2 bevásárlótérrel rendelkező üzlet 4 éve biztosítja a kényelmes és gyors bevásárlást. Ez az áruház lett az idén a hazai üzletek között az Év Boltja díjának büszke tulajdonosa diszkont kategóriában.
Közönségdíj
A Lidl mindhárom elismerésre nagyon büszke, de amelyik mégis a legtöbbet jelenti a vállalat számára, az a negyedik díj, vagyis a vásárlók által megszavazott Közönségdíj. Ez ugyanis bizonyítja, hogy Lidl jó úton halad, hogy a vevői értékelik a feléjük tanúsított elköteleződést. Az, hogy a diszkontáruházlánc vásárlói elégedettek és szívesen vásárolnak az üzleteikben, a legfontosabb a kiskereskedelmi bolthálózat számára!