Az első forduló napján hétvégi csúcsot döntött a hazai internet-forgalom: először fordul elő, hogy több mint három millióan interneteztek egy hétvégi napon Magyarországon a Webaudit adatai szerint. Az [origo] szerkesztett tartalmaira a választás első fordulójának napján több mint 861 ezren, az Indexre 748 ezren, az fn.hu-ra 283 ezren, a hvg.hu-ra 220 ezren, a hír24-re pedig 215 ezren voltak kíváncsiak. Lapunk tapasztalata szerint a szép adatokban jelentős szerepet játszott a sután meghosszabbított kampánycsend, mert míg a televíziók több mint két órán keresztül nem közöltek választási adatokat, addig a világhálón a már közölt adatok, sőt újabbak is elérhetőek voltak.
A második forduló napjának látogatottsági adatai – csakúgy, mint a szavazási kedv – ehhez képest érdektelenséget tükröznek. Az [orgo]-ra 720 ezren, az Indexre 565 ezren, az hvg.hu-ra 164 ezren, az fn.hu-ra 134 ezren, a hír24-re pedig 130 ezren voltak kíváncsiak. Ez mindegyik híroldal esetében azt jelenti, hogy április 25-i látogatottságuk alig volt magasabb, mint egy átlagos vasárnapon.
A tévénézőket sem hozta lázba a voksolás második fordulója. Míg április 11-én mintegy négymillióan várták az első eredményeket valamelyik csatornán (közülük nagyjából egymillió ember figyelte a közszolgálati televízió műsorát), addig az m1 április 25-én megtartotta közönségét – nagyjából egymillió ember nézte végig a választási műsort – , addig a két országos kereskedelmi tévén futó amerikai filmeket összesen nagyjából kétmillióan nézték.