Míg hosszú ideig a számos árufajta vásárlására felhasználható úgynevezett “hideg” utalványok biztosították a cég legnagyobb forgalmát, addig az év első negyedében a kétmilliárdos forgalmon belül megemelkedett a “melegétel tickettek” értékesítése. A tavalyihoz képest közel húsz százalékos növekedés annak köszönhető, hogy ugyan a melegétel utalványok csak étkezésre használhatók, ám adómentesen adható értékük havi 1400 forint helyett 2200 forint, vagyis 57%-al magasabb.
A munkaadók zöme ezzel nem csupán az 1998 óta hiába várt adómentes határ emelést kívánja kompenzálni, – sok európai országban a hivatalosan számított inflációhoz indexálják az adómentes juttatást – hanem azt is elvárja dolgozóitól, hogy az utalványokat mindenki valóban étkezésre fordítsa.
A cég a Ticket Restaurant étkezési utalványokkal 1993 óta van jelen Magyarországon, forgalmuk napjainkban meghaladta az évi 8 milliárd forintot. Utalványaikat közel 400 ezren használják, mintegy 8000 céggel állnak rendszeres, jellemzően havi kapcsolatban, az utalványokat pedig a 10.000 üzletből álló beváltói hálózatban lehet felhasználni.