Gazdaság

Befellegezhet a reklámügynökségeknek

reklamado(210x140).jpg (Array)
reklamado(210x140).jpg (Array)

Elvileg nem állhatnak majd szerződéses kapcsolatban a médiacégekkel és nem kaphatnának bónuszokat a hirdetésszerzésért.

Folytatja a kormányzat a reklámpiac működését meghatározó előírások átalakítását – tudta meg a Napi Gazdaság. Információik szerint a jövő évi adócsomagban jelennének meg az új reklámrendelkezések. Az előterjesztés már a jövő héten a képviselőház elé kerülhet.

A lényeg az lenne, hogy a reklámügynökségek tevékenységét a mostaninál jóval szűkebb keretek közé szorítanák. Megtiltanák például a jövőben a bónusz alkalmazását. A bónusz eddig annak fejében járhatott, ha az ügynökség hirdetést szerzett egy-egy médiumnak.

A lap úgy tudja, a kormányzat számításai szerint az ügynökségek nem egyszer hatalmas összegekre tehettek szert ilyen keretek között. Ennek a helyzetnek szeretnének véget vetni.

Az új rendelkezések alapjaiban alakíthatják át a magyar reklámpiacot, a reklámozás folyamatát.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik