Tavaly ilyenkor még épp egy év választott el attól, hogy a világ legijesztőbb videójának kikiáltott felvétel a huszadik évfordulóját ünnepelje – ami az idén meg is történt. Egészen pontosan május 31-én volt két kerek évtizede, hogy a dobozos kávéitalokat gyártó, német K-fee mindössze néhány másodperces autós reklámja elkezdett keringeni az interneten, hogy generációkat traumatizáljon.
Maradva a vizuális érzékelésünkre ható képeknél, az is felkeltette olvasóink figyelmét 2023 nyarába fordulva, mikor a londoni Nemzeti Arcképtárban felfedeztek egy 17. századi festményt, amelyen egy kisfiú mintha Nike cipőben virítana.
Ha már divat: az itthon leginkább divattervezőként ismert Náray Tamás arról beszélt egy interjúban, miért döntött úgy, hogy végleg elhagyja Magyarországot. Mint mondja, két dolog zavarta igazán: az itthoni közeg és a stílus.
Egy évvel ezelőtt egy másik interjú is komoly olvasói érdeklődést hozott: az akkor még az RB Leipzigben játszó Szoboszlai Dominik mesélte el, hogy Domenico Tedesco számára ő nem olyan típusú játékos volt, akire az edzőnek szüksége lett volna.
Zárásként megmutatjuk újra azt a szomorú videót, ami tavaly májusban felborzolta a kedélyeket. A felvételt egy serpa készítette, bemutatva azt, hogy a hegymászók mekkora szeméthalmazt hagytak az Everesten.