A reklám az iPhone rövid üzemidejét tűzi pellengérre, emiatt kell az iphone-osoknak tábort verniük a konnektorok mellett, hogy folyamatosan tölteni tudjanak – ahelyett, hogy az utazás és az élet vidámabb részeire összpontosítanának.
A Samsung nevet is adott a szóban forgó iPhone felhasználóknak, wall huggernek, azaz falölelőknek nevezi őket (a tree hugger – faölelő után). A reklám Youtube oldalára feltöltött leírásban azt írják: “A pillanat, amikor a telefonod úgy dönt, hogy a legrosszabbkor merül le. Váltsd át a Galaxy S5-öd Ultra Power Saving (ultra energiatakarékos) módba vagy cseréld ki az akkumulátorod és mondj búcsút el a falölelgetőknek.”
A reklám egyébként elég aljas, érdemes megnézni. Nem takarékoskodik a szurkálásokkal, ellhangzik pl. benne egy gúnyos párbeszéd, amiben az egyik wall hugger azt mondja a másiknak, hogy “Hallom, hamarosan kijön egy új iPhone”, amire azt a reakciót kapja, hogy “Remélem, hogy jobb akkumulátor lesz benne.