Kultúra

Új streamingszolgáltatás lép a piacra márciusban, a Paramount+

A ViacomCBS nemzetközi műsorgyártói kapacitására, infrastruktúrájára és piaci jelenlétére építő, globális Paramount+ streaming szolgáltatás több mint 30 ezer sorozatepizódot és 2.500 filmet ígér, az induláskor pedig 5 ezer órányi tartalmat. A szolgáltatás március 4-én indul az Egyesült Államokban, akárcsak Dél-Amerikában és Kanadában, míg a skandináv országokban március 25-én, Ausztráliában pedig majd ezt követően indul el. A többi indulási időpontot később jelentik be.

A Paramount+ a ViacomCBS portfoliójába olyan médiamárkák és stúdiók tartoznak, mint a CBS, a Comedy Central, az MTV, a Nickelodeon, a Paramount Pictures vagy a Smithsonian Channel,  és olyan tartalmakat kínál majd, mint például a Showtime előfizetéses televízió tartalmai, olyan sorozatokkal, mint a Dexter, a Ray Donovan, A Viszony (The Affair), a Your Honor, a The Comey Rule, és a Szökés Dannemorából. Mindemellett nézhetők lesznek a világ legnagyobb gyerekműsor franchise-ai közé tartozó sorozatok, köztük a SpongyaBob Kockanadrág, a Tini Nindzsa Teknőcök, a Dóra a felfedező és a Mancs őrjárat, továbbá a a hamarosan megjelenő SpongyaBob Kamp Koral és a Nickelodeon Animation Studio által készített Astronauts. Hasonlóképpen megtalálhatóak lesznek az olyan reality sikersorozatok is, mint a Jersey Shore, az Ex on the Beach, a Kamureg (Catfish) és még sok más.

A szolgáltatás áráról konkrétumok még nem derültek ki, de a cég világszerte kedvező és megfizethető árat ígér. Ugyancsak nem tudni arról sem, Magyarországon mikortól tervezik bevezetni a szolgáltatást.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik