Krskó Tibor kormányközeli üzletember cége, a KOD Media értékesíti április végétől a Haszon című üzleti havi magazin, illetve a Haszon Lapkiadó Haszon Agrár című médiatermékének reklámfelületeit. A két médiavállalat közös mai bejelentése egészen pontosan úgy szól, hogy a KOD Média lett a Haszon Magazin valamint a Haszon Agrár sales house-a (reklámértékesítő háza). A közleményben azt írják, a Haszon Lapkiadó a médiacéghez történő csatlakozástól a reklámbevételeinek növekedését várja, valamint azt, hogy a hirdetők a kiadványaik felületeit a korábbinál hatékonyabban érik el.
Krskó Tibor a Hgy Invest nevű cégen keresztül tulajdonolja a KOD Mediát. Krskó neve egyébként a mai napig Csetényi Csabával, a kormányzati reklámköltéseket felügyelő Rogán Antal fideszes propagandaminiszter Pasa Parki szomszédjával, a kormány menekültellenes plakátjait készítő, illetve számos más állami kommunikációs tendert elnyerő HG Media csoport tulajdonosával közösen szerepel a MOL vállalati magazinjának impresszumában, illetve Krskó és Csetényi különféle cégeinek székhelye is megegyezik, ezért Krskót és Csetényit a mai napig gyakran emlegetik közösen, bár Krskó korábban arról beszélt, mostanra külön váltak útjaik Csetényitől. Krskónak egyébként Mészáros Lőrinccel és Tombor Andrással, Habony Árpád hitelezőjével, az Orbán-kormány volt tanácsadójával is vannak közös érdekeltségei a médiapiacon: ezek televíziós és rádiós reklámértékesítéssel foglalkoznak.
Az üzleti hírekre szakosodott Haszon Magazint tizenöt évvel ezelőtt jelentette meg először a Haszon Lapkiadó gazdasági, pénzügyi, adózási témákban, ezt egészítette ki később a Haszon Agrár. A Magyar Terjesztés-ellenőrzési Szövetség (MATESZ) adatai alapján a Haszon magazint 2017 negyedik negyedévében 12 ezer példányban nyomtatták, és mintegy 6 ezer példányt értékesítettek bele.
A változást bejelentő közlemény idézi Stipsicz Károlyt, a Haszon Lapkiadó alapító-ügyvezetőjét, aki arról beszélt, hogy a tapasztalatuk az, hogy a hirdetők koncentrált kínálatot, költséghatékony megoldást keresnek, ezért döntöttek úgy a kiadónál, hogy az értékesítést átadják egy erre a tevékenységre szakosodott cégnek.
Egy nagyobb sajtóportfólióba való bekerüléstől pedig azt várjuk, hogy értékes termékeink piaci pozíciója tovább erősödik
– tette hozzá az ügyvezető-főszerkesztő.
A több mint tízéves piaci múlttal rendelkező KOD Media jelenleg tíz magazin és egy napilap értékesítését végzi, emellett tematikus rendezvények szervezésével és értékesítésével foglakozik. Portfóliója folyamatosan bővül, de már most is a sajtótermékek széles tematikáját kínálja. A vállalat gondozásában jelennek meg többek között a Minimax, az Intercity, a Volkswagen, az Audi magazinok, illetve a MOL régiós márkamagazinjai (Magyarország, Románia, Szlovákia) is.
Hanák Tamás, a KOD Média ügyvezető igazgatója elmondta:
Büszkék vagyunk arra, hogy a Haszon Lapkiadó is minket választott. Magazin portfóliónkba jól illeszkedik a Haszon lapcsoport és úgy látjuk, a csomagértékesítéssel felkelthetjük az eddigi és leendő ügyfeleink figyelmét, és jelentős sikereket érhetünk el a gazdasági lapok piacán is.