Tech

Hamarosan még idegesítőbb lesz a Facebook

A hirdetések már most is rengeteg embert zavarnak a közösségi oldalon, és a helyzet csak rosszabb lesz, hisz egy a Facebook egyik legfrissebb blogbejegyzés szerint a cég azt tervezi, hogy még több videóra kiterjessze az úgynevezett pre-roll hirdetéseket, ami a reklámok azon fajtája, amit az általunk választott mozgókép elindulása előtt kötelező megtekinteni legalább üt másodpercen keresztül –

aki rendszeresen használja a YouTube-ot, az tudja miről van szó.

A Facebook már hónapok óta kísérletezik ezzel a hirdetésformátummal, egy-két helyen és esetben már korábban is találkozhattunk videók előtt megjelenő reklámokkal, viszont mostantól egyre több esetben bukkanhatnak fel, akár a keresés során talált, vagy a kedvenc Facebook-oldalainkon megjelenő mozgóképek esetében is. Szóval senki ne lepődjön meg, ha a napi stressz oldására használt cicás összeállítások megtekintése előtt felbukkan a legújabb energiaital vagy mosópor reklámja.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik