Juhász Péter Tibor személyében a Borsodi Sörgyár új marketingigazgatót nevezett ki – közölte a vállalat pénteken. A szakember több mint 15 éves marketingszakmai tapasztalattal érkezik az idén 45 éves sörgyárhoz.
Juhász Péter Tibor tíz évet töltött el a Procter&Gamble-nél, ahol többek között márkaépítéssel, stratégiai és marketingkommunikációs tervezéssel foglalkozott. A Borsodihoz a telekommunikáció világából érkezik; öt évig ő volt a Magyar Telekom lakossági kommunikációs vezetője, emlékeztet a sörgyár közleménye.
A szakember rendszeres előadója a legismertebb hazai, marketingkommunikációval, digitális innovációval foglalkozó szakmai konferenciáknak. Emellett számos hazai és nemzetközi díj birtokosa, amelyek közül a leginkább az egymás után két alkalommal elhozott, a kommunikációs szakma Oscarjaként is emlegetett cannes-i Arany Oroszlánra a leginkább büszke. Korábbi csapataival számos elismerést ért el innováció, integrált kampány, illetve reklámfilm kategóriákban, valamint több alkalommal volt az Év Hirdetője is.
Azonnal éreztem, hogy a Borsodi Sörgyár, mint a MolsonCoors csoport tagja, az a multinacionális vállalat, ahol egyszerre van jelen a globális és lokális szemlélet, a szakmai profizmus és az emberközpontú kultúra. Külön öröm és kihívás, hogy olyan márkákon dolgozhatok, mint például a Borsodi, Staropramen vagy Miller ebben az izgalmas, megújuló sörpiaci időszakban
– idézik Juhász Péter Tibort a közleményben.
A Borsodi Sörgyár Kft. 1973-ban kezdte meg működését Bőcsön. A cégnél 2016 novemberétől Peresztegi Ágnes volt a marketingigazgató. Ő azonban a kreativ.hu szerint nemrég szülési szabadságra ment. Emiatt Juhász Péter Tibor kinevezése csak határozott időre szól, Peresztegi tehát később visszatérhet a céghez.