Média

Új marketingigazgató a Borsodinál

Pereszti Ágnes, a Borsodi marketingigazgatója
Pereszti Ágnes, a Borsodi marketingigazgatója
Peresztegi Ágnes vette át a sörgyártó cégnél a marketing terület irányítását.

A szakember feladata a Borsodi sörmárka és a sörgyár által gyártott és forgalmazott prémium és egyéb márkák marketingtevékenységének irányítása lesz.

Mielőtt csatlakozott volna a Borsodi Sörgyárhoz, Peresztegi Ágnes szenior marketing menedzserként dolgozott a Vodafone Magyarországnál, azt megelőzően pedig olyan FMCG vállalatok hazai képviseleténél szerzett tapasztalatot márkamenedzsment területen mint a Heineken, a Mars és az Unilever.

Munkám során mindig arra törekedtem, hogy élményt adjunk a fogyasztóknak, és a Borsodinál is ezt a szemléletet szeretném továbbvinni. Számos erős márka van a sörgyár kínálatában, és a jövőben is azon fogunk dolgozni, hogy mi jussunk először a sörkedvelők eszébe, ha egy igazán különleges sörélményre vágynak

– mondta az új marketingigazgató a kinevezés kapcsán.

Peresztegi Ágnes a Budapesti Gazdasági Főiskolán szerezte első diplomáját nemzetközi marketing szakirányon. Ezt követően a Corvinus Egyetemen végzett szociológus – közgazdászként, majd 2016 júliusában a CEU MBA képzését is sikerrel végezte el.

(Kiemelt kép: Peresztegi Ágnes, az új marketingigazgató)

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik