Média

Új szekcióvezető az IAB Hungary-nál

dr. Láng Zoltán, az IAB Médiaszekció vezetője
dr. Láng Zoltán, az IAB Médiaszekció vezetője

Láng Zoltán, a CEMP ügynökségi értékesítési igazgatója lett az IAB Hungary (az Interactive Advertising Bureau internetes reklámszakmai szervezet magyarországi képviseletének) Médiaszekciójának vezetője. A szakember Óhidi Zsuzsanna megüresedett pozícióját vette át.

Óhidi, aki a Marquard Media Magyarország irányítása mellett idén nyár óta a lengyelországi Marquardot is irányítja, az új feladatai miatt megnövekedett elfoglaltságaira hivatkozva mondott le – derül ki az IAB Hungary blogjából.

Láng Zoltán, az IAB Médiaszekciójának új vezetője a blog tudósítása alapján első beszédében a tagok aktív részvételére buzdított és jelezte: a Médiaszekcióban a helye minden olyan problémának, nehézségnek, feladatnak, melynek megoldása után a médiatulajdonosok képesek lehetnek a digitális reklám területét fejleszteni. A tagok a feladatok felsorolásakor nagyon sok témát jeleztek, melyeket érdemes egyenként is feldolgozni – ehhez pedig több vállalatnál is számít a szekció a csoportvezetők, senior munkatársak bevonására is. A következő időszakban olyan kérdések kerülnek napirendre mint a 3rd party mérések alkalmazási feltételei vagy a megrendelői oldal – különösen kisebb partnerek képzése. A blognak Láng aktuális kihívásként említette továbbá többek között a hirdetésblokkolást és a GDPR-t is.

Dudás Gergely (RTL) és Kovács Péter (CEMP), az IAB Hungary új elnökségi tagjai
Kibővült az IAB elnöksége
Dudás Gergely (RTL Magyarország) és Kovács Péter (CEMP) is bekerül az internetes reklámszakmai szervezet, az IAB Hungary elnökségébe.

Láng Zoltán a Semmelweis Orvostudományi Egyetemen szerezte diplomáját, majd a Corvinus Egyetem MBA képzésén vett részt. Orvosi egyetem és három év mentőzés után egy éles váltással a médiás karrierjét a régi Rádió 1-nél kezdte, majd helyi rádiók, a Roxy rádió és végül a Danubius rádió ügynökségi csoport vezetői pozíciójából ült át tizenkét év rádiózás után a nyomtatott sajtó világába. A Sanománál (a Central Médiacsoport elődjénél) az ügynökségi csoportot vezette öt évig. 2014 óta van a digitális világban a CEMP Sales House értékesítési vezetőjeként. 2016-tól vesz részt az IAB Médiaszekciójának munkájában.

Az IAB Hungary a Magyar Reklámszövetség keretein belül 2008 novemberében létrejött szakmai szervezet, mely a nemzetközi IAB hazai képviselője, az IAB Europe tagja. A szervezetet 46 cég alapította, köztük ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek. A szervezetnek mintegy 80 tagja van. A szervezet célja az online, interaktív, digitális marketing és reklámeszközök és megoldások ismertségének, használatának és elfogadottságának növelése, a digitális marketing iparág fejlesztése, a digitális média további erősítése, szakmai érdekképviselet és érdekérvényesítés hazai és nemzetközi fórumokon, üzleti, társadalmi és kormányzati szervezetekben, illetve egy iparági „közös hang” megteremtése, a piaci szereplők, szakmai szervezetek, szakmai sajtó, szakhatóságok irányába folyamatos kommunikáció.

Kiemelt kép: Láng Zoltán, az IAB Médiaszekció vezetője

Ajánlott videó

Olvasói sztorik