Média

Kiszervezés a Blikk.hu kiadójánál

A Ringier Axel Springer Magyarország (RAS) kedden bejelentette, hogy kiszervezi valamennyi digitális hirdetési felületének képviseletét, és azokat az Ads Interactive fogja képviselni a médiaügynökségek felé. A RAS digitális médiaportfóliójába a blikk.hu, a kiskegyed.hu, a glamour.hu, a noizz.hu, az egészségkalauz.hu és a recepttár.hu tartozik.

A médiaértékesítői stratégiai együttműködés 2018. január 1-jétől indul. A RAS nem csak a reklámértékesítést (sales), de az ügyfélkapcsolati tevékenységét is az Ads Interactive-hoz szervezi ki az említett termékek kapcsán. Az együttműködés csak a kiadó digitális termékeire vonatkozik, a nyomtatott kiadványok és a BTL aktivitások sales tevékenységét, valamint a kiadó legnagyobb partnereinek kiszolgálását továbbra is a RAS saját értékesítő csapata végzi. Közvetlen, nem ügynökségi ügyfelekkel mindkét értékesítési csapat egyaránt foglalkozik. A két fél szoros együttműködésben, közösen nyújt majd teljes körű kiszolgálást a RAS online felületein hirdető ügyfeleknek – olvasható a változást bejelentő közleményben.

A Ringier Axel Springer Magyarország és az online értékesítésre specializálódott Ads Interactive kínálatának összeillesztése akár átrendeződést is eredményezhet a piacon

– mondta el a partnerség kapcsán Bayer József, a Ringier Axel Springer Magyarország ügyvezető igazgatója.

Az Ads Interactive számára egy meghatározó partnerség veszi kezdetét, melynek köszönhetően tovább erősíthetjük kapcsolatunkat a legnagyobb médiavásárló ügynökségekkel és ügyfelekkel

– emelte ki Németh Iván, a sales house ügyvezető igazgatója.

A Ringier Axel Springer számára kiemelten fontos az innováció, ezért olyan partnert kerestünk, aki technológiai szempontból is az újítók közé tartozik, egyúttal szignifikáns portfólióval bír. Az együttműködés lehetőséget ad nekünk arra, hogy magasabb fokozatra kapcsoljunk a digitális értékesítés terén, miközben arra koncentrálhatunk, amiben erősek vagyunk: a tartalomelőállításra, a kreatív szolgáltatásokra és az egyedi hirdetési megoldások kidolgozására

– tette hozzá Gerentsér Imre, a kiadóvállalat digitális üzletágának vezetője.

Az Ads Interactive portfóliójában több mint 100 kiadó 140 weboldala található. Többek között ők értékesítik az idén újraindult zoom.hu reklámfelületeit is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik