A Budavár Tours évek óta úttörő szerepet játszik az internetes csomagtúra értékesítésben, és tudatos marketing stragtégiájának egyik fontos célja a piacépítés, így nagyban segíti az iparág internet penetráció feletti növekedési ütemét. Először 1999-ben, az elsők között rendelkezett internetes megjelenéssel, s az egyéves tesztidőszak és a pozitív visszajelzések hatására hamar felismerte az online értékesítés jelentőségét. Skáfár Balázs, az iroda ügyvezetője elmondta, hogy a kezdeti időkben a legfontosabb az emberek gondolkodásának megváltoztatása volt. Minden egyes látogatónak be kellett bizonyítani, hogy nem csak könnyebb és gyorsabb, de sokkalta hatékonyabb is az internetes foglalás.
Az utazási iroda internetes marketing stratégiájának egyik fontos alappillére a folyamatos személyes kommunikáció, melyet az interneten egy – az országban elsőként bevezetett – úgynevezett Online Utastájékoztató szolgáltatás működtetésével is segít. A szolgáltatásban az érdeklődők külön költség nélkül online kérdezhetnek az irodától egy Java alapú chat formájában. Az utastájékoztató sikerét mi sem bizonyítja jobban, hogy azt az elmúlt években több tízezren vették igénybe. A www.budavartours.hu a rajta elhelyezett információ mennyiségét tekintve a portál kategóriába tartozik, de logikus és szellős felépítésének köszönhetően az utazási portáloknál könnyebben kezelhető. Lizán Balázs, a cég kommunikációjával megbízott Morgan Hill Communications tulajdonosa elmondta, hogy az odlal elkészítését megelőzően átnézték az összes konkurens iroda megoldását, majd belátták, hogy többségük rossz úton jár, így új kommunikációs irányvonalak mentén alakították annak mind arculati, mind tartalmi részét.
A Budavár Tours természetesen idén is részt vesz az Utazás Kiállításon, de már leginkább csak presztízsből. Internetes oldalának havi látogatottsága a kiállítás idei évre várt teljes 75.000-es látogatószámának többszöröse, és rendszeres hírlevelét több, mint 60.000 egyedi címre küldi ki. A bíztató internetes értékesítési adatok ellenére az összes utazni vágyónak csak kis hányada – mintegy 3-5%-a – foglalja interneten keresztül utazását. Szerintünk már nem sokáig.