Tartalmilag és dizájnban is megújították a Mediaworkshöz tartozó Lakáskultúra online változatát. A megújítással indoklásuk szerint az volt a cél, hogy igazodva az olvasói igényekhez és a piaci trendekhez, szerették volna modernebbé és látványosabbá tenni az oldalt.
A site ezentúl mobilról és táblagépről is jól kezelhető. Tartalmilag is bővül a netes magazin: még több lakást mutatnak be, és a rovatok szakértői tanácsokkal és tematikus anyagokkal is bővülnek. Fontos újítás, hogy az oldal látogatói keresést megkönnyítő tagolással találkozhatnak, színek, stílusok és helyiségek alapján. Az enteriőrök mellett a kiegészítők és a dekorációs termékek is nagyobb fókuszt kapnak a bazár rovatban, így egy-egy hangulat az olvasók számára is könnyen megvalósíthatóvá válik. Az oldalon továbbra is elérhető kalkulátorokkal a látogatók néhány lépésben kiszámolhatják a felújításhoz, átalakításhoz szükséges anyagmennyiségeket.
A megújulást a médiavállalat print és online hirdetésekből, social media és pr aktivitásokból álló kommunikációs kampánnyal is megtámogatja.
A Mediaworksöt tavaly októberben vásárolta fel a Mészáros Lőrinc felcsúti polgármester üzleti érdekeltségei közé sorolható Opimus csoport. A kiadóhoz tartozik többek között a Nemzeti Sport, a Világgazdaság és a Menedzser Magazin, a Fanny, a Bravo, számos megyei napilap, illetve korábban ez a kiadó adta ki a viharos körülmények között végül megszüntetett Népszabadságot is.