Média

Megújult a phenom’enon magazin

phenom'enon
phenom'enon

Megújult a hét évvel ezelőtt indult phenom’enon magazin független popkulturális oldal. A site 2010-ben hobbiprojektként indult, célja kezdetektől az aktuális trendek elkötelezett közvetítője lenni, ezért is újultak meg a site története alatt immáron negyedjére.

A legutóbbi arculatváltás 2014-ben a Kreatív magazin Media Design versenyén, az „Információs oldalak” kategóriájában első helyezést ért, az arculat megálmodója, Tábori-Simon José (Simon Says) pedig alkotói fődíjat kapott. A phenom’enon új kinézete ismét az ő keze munkájának eredménye, a fejlesztést pedig Petrásovits Dániel (Superlab) valósította meg.

Hering András főszerkesztő
Hering András főszerkesztő

Az új külsővel a szerkesztőség célja, hogy felfrissítse a hazai, illetve az online magazinokról alkotott képet, de az új dizájn fontos lépcsőfok a phenom’enont érintő egyéb változások miatt is. Célunk, hogy a magazin az előremutató trendek bemutatása mellett továbbra is az aktuális popkulturális témákkal foglalkozva iránytű legyen a hazai médiapiac fogyasztói számára

– mondta Hering András, a phenom’enon főszerkesztője.

Új cég portfóliójába került az oldal

A 2017-es év több szempontból is mérföldkőnek számít a phenom’enon életében. Ilyen, hogy nemrég a CEE ArtHungry Kft. portfóliójába került. Ez a cég az ArtHungry.com kiadója is egyben.

A kreatív közösségi portál célja, hogy a hazai alkotók egy közös felületen megoszthassák alkotásaikat, gondolataikat, véleményezzék egymás munkáját, és kapcsolatokat építhessenek. Szakmai díjak és versenyek alapítója, szervezője 2015 óta, több ezer aktív regisztrált taggal és közel négyezer publikált kreatív projekttel, műalkotással. A hazai kreatív szakemberek korábban a phenom’enon felületén is bemutatkozási lehetőséghez jutottak (például a jelenleg is frissülő „A hét műtárgya” című rovatban), de más kapcsolódás is van a két portál között.

A phenom’enon tulajdonosi köre megegyezik a CEE ArtHungry Kft. mögött álló szakemberekkel, továbbá a magazin felületén egyre több kulturális és művészeti tematikájú anyag jelenik meg, így hát meghoztuk a döntést, és beemeltük a cég portfóliójába

– mondta el az egyik alapító-tulajdonos, Petrásovits Dániel.

A megújult magazin egyébként nemcsak friss vizuális háttérrel, hanem újragondolt tartalmakkal is várja az olvasóit.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik