Tech

Túl az egymillión a Pöttyös

Birkás Péter
Birkás Péter

újságíró. 2017. 09. 13. 14:37

Korábban a témában:

A klasszikus márkaoldallal rendelkező hazai brandek közül elsőként a Pöttyös érte el az 1 milliós rajongótábort a hivatalos Facebook oldalán. A jelentős eseményt megünneplendő, a márka a Pöttyös közösség kezébe adja a döntést, hogy az elmúlt évek népszerű Túró Rudi ízei közül, melyik kerüljön vissza a boltok polcaira idén ősszel.

A Pöttyös, sikeres márkaként a közösségi médiában napi szinten folytat párbeszédet a rajongókkal, és az évek során két poszt is Európa legjobbja lett, az elmúlt másfél évben pedig Magyarország top három posztja között hétszer is szerepeltek a cég facebookos bejegyzései.

Forrás: Pöttyös

A Pöttyös az 1 milliós szám elérését egy jelenleg már nem kapható íz visszahozásával igyekszik megköszönni a rajongóknak, méghozzá úgy, hogy a döntést is rájuk bízza. A Facebookon közel egy hétig voksolhatnak a meggyes-mákos, a citromos-bodzás és a mézeskalácsos Túró Rudira. A legtöbb szavazatot kapó terméket újra gyártani kezdik, ami várhatóan októberben kerül majd a boltokba.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2015. február 16.
Gulyás Márton, a Humán Platform aktivistája beszél a Humán Platform Putyin: nyet! - Európa: igen! elnevezésű tüntetésen Budapesten, a Bajcsy-Zsilinszky úton 2015. február 16-án, Vlagyimir Putyin orosz elnök budapesti látogatásának előestéjén.
MTI Fotó: Mohai Balázs
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.