Szórakozás
HOLLYWOOD, CA - OCTOBER 16:  Actor Gerard Butler attends the premiere of "Geostorm" at TCL Chinese Theatre on October 16, 2017 in Hollywood, California.  (Photo by Jason LaVeris/FilmMagic)

Gerard Butler méhméreggel lövette be magát

24.hu
24.hu

2017. 10. 21. 13:05

Korábban a témában:

A színész az ITV-nek adott interjújában árulta el, hogy a már hazai mozikban is látható, Űrvihar című filmje forgatása során méhméreggel lövette be magát. Hallott ugyanis egy fickóról, aki ezzel foglalkozik és segítséget kért tőle. A méhekből kinyert méreg gyulladáscsökkentő hatású, neki pedig éppen erre volt szüksége egy 12 órás kőkemény forgatási nap után.

ISCHIA, ITALY - JULY 08:ISCHIA GLOBAL FEST 2017  (Photo by Daniele Venturelli)
Gerard Butler balesetet szenvedett és kórházba került
Motorjával balesetezett a hollywoodi sztár.

Először egy adaggal kezdték, ami Gerard Butler elmondása szerint elég jó volt, ezért kapott még 10-et. Az viszont már nem hatott túl pozitívan a szervezetére. Konkrétan anafilaxiás sokkot kapott, felpuffadt és majdnem kigrott a szíve a helyéről, ezért kórházba került – írja a The Guardian.

Ez sem tartotta azonban vissza attól, hogy négy nappal később újra próbálkozzon. Eláruljuk: annak sem lett jó vége.

Eldöntöttem, hogy újra megteszem. Azt gondoltam csak túl nagy volt a dózis, így felhívtam a fickót, de a kórházban kötöttem ki. Megint

– mesélte a színész.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

A woman reacts near a grave of her family members in the Memorial centre Potocari near Srebrenica, Bosnia and Herzegovina, after the court proceedings of former Bosnian Serb general Ratko Mladic, November 22, 2017. REUTERS/Dado Ruvic
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.