Média

Márkákat díjaztak a Brandfestivalon

brandfestival
brandfestival

Az OTP, a Magne B6, a Balaton és a Magnet Bank kapott idén BrandExcellence díjat a Brandfestival elnevezésű, idén már 17. alkalommal megrendezett, két napon át zajló nagyszabású szakmai konferencián Budapesten.

Idén már második alkalommal adták át a BrandExcellence díjat. Ez az elmúlt egy év legkiválóbb márkaépítési teljesítményét elismerő szakmai díj. A kiválósági díj objektív mérőszámok alapján ismeri el egy-egy brandnél a marketing hozzáadott értékét, valamint az ezzel szorosan összefüggő piaci növekedést. A szakmai zsűri célja az volt, hogy egy objektív és demokratikus elvek mentén működő márkaépítési díjat hozzon létre és adjon át minden évben egy-egy iparági kategóriában.

Az értékelés első lépésként egy több száz FMCG (gyorsan fogyó fogyasztási cikkek), OTC (vény nélküli gyógyszerek) és pénzügyi szolgáltató márkát tartalmazó listából a GFK piackutatócég százfős ismertség-kedveltség mérésből a Brand Excellence kutatócsoport választotta ki a szektorok legismertebb és legkedveltebb márkáit. Az FMCG és OTC márkáknál a kutatócsoport figyelembe vette még az elmúlt két év penetráció, volumen- és a lojalitás változási adatokat is. A végeredménynél a listák TOP 3 márkáinak eredményeit az elmúlt évek marketing teljesítményeivel súlyozta a szakmai zsűri.

A GFK minden esetben az adott iparág ágazati indexeihez viszonyítja a teljesítményt, amely így objektíven összehasonlíthatóvá válik.

360° BrandExcellence díjak:

  • Pénzügyi szektor: OTP
  • OTC: Magne B6
  • FMCG: Balaton

Online BrandExcellence díj: MagnetBank

A szakmai zsűri tagjai voltak:

  • Fazekas Ildikó főtitkár, Önszabályozó Reklám Testület
  • Oláh Alexandra marketing igazgató, jófogás.hu
  • László Géza igazgató, Superbrands Magyarország
  • Berkes Péter szakmai igazgató, BrandFestival
  • Vágvölgy Mihály managing partner, DeepInsight

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik