Média
tévé távkapcsoló

Megújítja a Magyar MTV-t és új magyar tévécsatornát indít a Viacom

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2017. 07. 26. 11:25

Október 3-án érkezik a magyar tévénézőkhöz a Comedy Central Family nevű magyar nyelvű csatorna. Az MTV-n pedig megújul a zenei kínálat, hogy jobban megfeleljen a fiataloknak.

Tovább bővíti magyarországi tévés portfólióját az egyik legnagyobb nemzetközi műsorszolgáltató, a Viacom. Október 3-ától egy új, a teljes műsoridőben magyar nyelvű és az itthoni piac igényeihez igazított humorcsatorna, a Comedy Central Family érkezik majd szitkomokkal a család minden tagja számára. A Comedy Central Family-n az örök klasszikusok és premier vígjátékok egyaránt szerepelnek majd. Az olyan ismerős címek mellett mint az Így jártam anyátokkal, az Új csaj, a Melissa és Joey, a Kertvárosba száműzve vagy az Anyám borogass, az új csatorna új, országos premierekkel is jelentkezik, így látható lesz majd a Hallatlan (Speechless) sorozat és a Baby Daddy új évadai is, és a Simon macskája (Simon’s Cat) animációs sorozat gegjei is láthatók lesznek.

A Viacom közölte, hogy az új magyar nyelvű Comedy Central Family indításával egy időben a nemzetközi, feliratos Comedy Central Extrát kivezeti a hazai piacról.

A humorcsatorna október 3-i elindulásával egyszerre a Viacom az ikonikus MTV márka alatt megújítja zenetévés kínálatát.

Októbertől a legfrissebb magyar zeneszámok a VIVA-ról az MTV megnövelt zenei tartalmú hazai változatára költöznek, ami még több lehetőséget kínál majd a magyar zenészek számára. A nemzetközi MTV Hits csatorna pedig eközben még több háztartás számára válik elérhetővé.

Woman watching TV. 
Paris, France 

VOISIN/PHANIE
A szórakoztató csatornák a magyarok kedvencei
A magyarok a napi 4 óra 25 perces tévénézési idő felét töltik általános szórakoztató csatornákkal, az idő harmadát fordítják sorozatokra, vígjátékokra és akciófilmekre.

A Viacom televíziós médiavállalathoz olyan csatornák tartoznak hazánkban mint a Nick Jr., a Nickelodeon, az MTV, a VIVA, a VH1, a Comedy Central, a Paramount és az RTL Spike.

A Magyar MTV és a Comedy Central Family reklámidejét egyébként az RTL Magyarország televíziós reklámértékesítő háza, az R-time fogja értékesíteni.

Budapest, 2015. október 3.
Havas Henrik újságíró a Kerekasztal a Részvételi Demokráciáért Egyesület (KARD) fórumán, a budapesti Selyemgombolyító Rendezvényházban 2015. október 3-án.
MTI Fotó: Szigetváry Zsolt
Változik az ATV kínálata - Nem folytatódik Havas Henrik „angyalos” műsora
Ezenkívül újra lesz Húzós, és beolvad a Csatt az Egyenes Beszédbe. Németh S. Szilárd, az ATV vezérigazgató-helyettese az okokat is elmondta a 24.hu megkeresésére.
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.