Média

Új örökös tagot választott a Magyar PR Szövetség

Sarlós Gábor
Sarlós Gábor

Évente választhat Örökös Tagot az MPRSZ Közgyűlése az Elnökség javaslata alapján. Idén a grémium egyhangúlag Sarlós Gábort választotta a Szövetség Örökös Tagjának.

Sarlós Gábor tanulmányait 1980–86-ig a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem közgazdász szakán, majd 1986–93-ig az ausztráliai Swinburne Egyetem business studies szakán végezte. 1987–89 között a Multireklám Reklámügynökség alelnöke, 1989–91-ig a GCI Budapest pr-tanácsadója, 1991–92-ig a HUNGEXPO Rt. pr-igazgatója volt. 1993 óta a saját tulajdonú PeppeR 21 PR ügynökség ügyvezető igazgatója. Ügynökségével az UNICEF javára pro bono alapon kezdeményezett és szervezett „Apró az aprókért” kampánnyal 2002-ben elnyerte a Nemzetközi PR Szövetség „Golden World” díját és a PR Ügynökségek Szakmai Kollégiuma első „Süveg-díját”. Sarlós jelenleg a University of Worcester, korábban a University of Wolverhampton tanára, ezt megelőzően pedig az IBS Budapest óraadó tanára volt. 1992-93 és 1994-95 között a Magyar PR Szövetség alelnöke, 1997-ben az Autizmus alapítvány kuratórium tagja, majd 2011-12-ben az UNICEF Alapítvány Kuratórium elnöke volt.

Az elismerés kapcsán Sarlós Gábor elmondta:

Jóleső meglepetésként ért ez a megtiszteltetés, hiszen lassan egy évtizede nem vagyok a szövetség aktív tagja. Talán ez a cím annak az elismerése, hogy a pr-szakma egészének sikeréhez járul hozzá, ha vannak a szakmában, a közéletben, a tanításban és a kutatásban egyaránt aktív tagjai. Utólag is úgy látom, a magyarországi PR hőskorában, a kilencvenes évek elején-közepén nagyon sok mindent nagyon pontosan láttunk, miközben sokat ezek közül nem tudtunk megoldani. A világ gyökeresen megváltozott az elmúlt 20 évben, de a minőségi oktatás, az akkreditáció, az átlátható versenyfeltételek és a PR nevének megvédése ugyanannyira égető, mint 20 évvel ezelőtt. Ráadásul, és ezt az elmúlt években különösen látom, nemzetközileg sincs ez másképp.

A Magyar PR Szövetség Örökös Tagjai még Barát Tamás, Ferling József, Galánfi Csaba, dr. Rácz Gábor, Tábori György, Sárosi Péter, Galambos Béla és dr. Németh Márta.

Hinora Ferenc, Magyar Marketing Szövetség, elnök
Hosszabbítást szavaztak a Magyar Marketing Szövetség elnökének
Ismét Hinora Ferencet szavazták meg a szakmai szervezet elnökének a szövetség elnökválasztó közgyűlésén, ahol beszámoltak a szövetség elmúlt éves munkájáról is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik