Megállapodást kötött nemrégiben a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) és az IPRA (International Public Relations Association), amellyel a hetvenhárom pr-szövetséget magában foglaló szervezet együttműködő partnere lett az MPRSZ.
Az IPRA és a Magyar PR Szövetség közötti megállapodás részeként a két szervezet tapasztalataik megosztásával kívánnak segíteni egymás tagjainak, továbbá az IPRA hozzáférést engedélyez a szakmafejlesztési dokumentumokhoz.
Ez a harmadik ilyen jellegű megállapodásunk valamely nemzeti szakmai szövetséggel. Bízunk benne, hogy szakmai tudásunkkal tudjuk segíteni partnerszervezeteinket, valamint növelni tudjuk az IPRA Golden World Awards tartalmi bázisát új területekkel
– mondta el Bart de Vries, az IPRA elnöke.
Örülünk, hogy az IPRA-való kötött együttműködési megállapodásunk keretében újabb szakmai bázishoz tudunk hozzáférni. A nemzetközi szervezetben felhalmozott tudás és kapcsolatrendszer, valamint a jó gyakorlatok megosztása az MPRSZ tagjainak fejlődését szolgálják. Az IPRA Golden World Award egy Magyarországon is ismert díj, komoly elismerés lehet magyar szakemberek, kommunikációs csapatok számára is. Reménykedve tekintek az együttműködésre
– emelte ki Sztaniszláv András, a Magyar PR Szövetség alelnöke.
Az IPRA-t több mint 60 éve alapították Londonban és fennállása óta nemzetközi független szakmai szervezetként tevékenykedik. Egyéni tagjai vannak, nem vállalatok. Célja az őszinte, nyílt és etikus kommunikációs gyakorlat elterjesztése a PR szakmában. Tagjai munkáját etikai kódex-szel, kapcsolatépítési lehetőségekkel és szakmai ajánlások fejlesztésével segíti. Az IPRA a Golden World Awards nemzetközi PR pályázat szervezője. Az IPRA az ENSZ által is elismert kommunikációs szövetség, amely együtt minden olyan szakemberrel, illetve nemzeti szövetséggel, amely értéknek tekinti az etikus kommunikációs gyakorlatot.