Média

Neuromarketing, nativ és reklámtorta: ez lesz az idei Evolution konferencián

Digitális marketing képzést indít a Central Médiacsoport a Pécsiközgázzal közösen
Digitális marketing képzést indít a Central Médiacsoport a Pécsiközgázzal közösen
Idén márciusban ötödik alkalommal rendezik meg az Evolution konferenciát, melynek fő témája a digitális és online térben található eszközök értékteremtő hatása. Itt derülnek ki először a tavalyi reklámtortával kapcsolatos adatok is.

Ezúttal március elsején és másodikán tartják az Evolution konferenciát Budapesten, ahová ezúttal 1200 résztvevőt várnak.  A rendezvény a digitális, online világban található eszközök értékteremtő hatására fókuszál, szlogenje az „Értékek viadala” lesz. A konferencián mutatják be idén is a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társ- szervezetei a 2016-os reklámköltéseket, és vitatják meg az idei évre vonatkozó tendenciákat.

Idén összesen kilenc különböző témában és párhuzamosan öt teremben lehet majd előadásokat, esettanulmányokat hallgatni. Az első napon a közösségi média, performance hirdetések, az online videók, a kreativizmus és a digitális jóléti program lesz terítéken. A közösségi média témában szó lesz többek között a személyes márkaépítésről, az itt uralkodó hirdetési trendekről, és a közösségi média felületeken történő krízisek kezeléséről. A performance – programmatic hirdetések témában többek között szó lesz arról, hogy a kreatív tevékenységet mennyire kell mérnöki munkának tekinteni és hogy a reklámköltést már nem költségként hanem befektetésként kell értékelni. Az online videó szekcióban az eszközben rejlő potenciális lehetőségeket mutatják be. A kreativizmus, a kreatív tervezés ma már áthatja az üzleti, kommunikációs és reklámstratégiát is, a rendezvényen arra keresik a választ, hogy miért van szükség a kreativizmusra, és ezzel kapcsolatos példákat is bemutatnak. Az első nap ötödik témája és a konferencia újdonsága, a sharing economy vonatkozásában a Digitális Jólét Program lesz. A Digitális Jólét programot – amely a magyar gazdaság és oktatás digitális átalakítását kezeli kiemelten – a kormány 2016-ban hirdette meg. Ebből az alkalomból a konferenciát Deutsch Tamás miniszteri biztos fogja megnyitni.

A konferencia második napja az érzésekről szól. Ezen a napon a neuromarketing és nativ hirdetések kapcsolata, a kereskedelem, a HR és cégvezetés és a keresőmarketing témája lesz terítéken. A neuromarketing&nativ hirdetés téma arra keresi a választ, hogy mit jelent az érzelem, az élmény és hogyan tudjuk ezt a tartalomban is megjeleníteni. A kereskedelem témában szó lesz mindenről, ami kereskedelem, beleértve olyan témákat, mint az árazás problematikája, az árstratégia és a gömb alakú értékesítési lánc. A HR és cégvezetés téma a munkavállalói hatalomgyakorlást veszi górcső alá, a keresőmarketing szekcióban a Google eszközök és a keresőmarketinggel kapcsolatos tendenciák kerülnek terítékre.

Érdekli, mi történt az Evolution 2016 konferencián? A konferenciáról itt olvashatja el korábbi tudósításainkat.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik