Média

Új projektbe vágott a Central Médiacsoport

MYSCHOOL CHANNEL
MYSCHOOL CHANNEL
MYSCHOOL néven kifejezetten tiniknek szóló, őket hasznos tanácsokkal ellátó videós csatornát indított a médiavállalat.

Nem sokkal azután, hogy tavaly résztulajdonos lett a Central Médiacsoport (CMCS) a YouTube videocsatornák menedzselésére szakosodott Special Media Effects Zrt.-ben, ismét videós vonalon erősít a CMCS. A médiavállalat MYSCHOOL néven indított fiataloknak szóló és fiatalok közreműködésével készített különleges videocsatornát a YouTube-on.

Mikor a giminek vége és kikerülsz a Nagyvilágba, rájössz, hogy nem tudsz SEMMIT. A suliban ugyanis sok mindenről szó van, csak épp azt nem tanítják meg, hogyan éljünk boldog, kiegyensúlyozott és sikeres életet

– hangzik el a bemutatkozóvideójukban. A MYSCHOOL azért jött létre, hogy ebben nyújtson segítséget a fiatalok számára, hogy ne érje semmi sem őket váratlanul.

A projekt egyébként a Central csoport Social Media pályázata keretében, házon belüli ötletként indult. A projekt felelősei tartalmi oldalon Semjén Nóra, gyártási részről Benedikty Marcell, a Central Média videós szakértője.

Azon gondolkodtunk, hogy mit szerettünk volna nézni, amikor mi voltunk tinik. Ekkor jött az ötlet, hogy mennyi hasznos dolgot elmondhattak volna nekünk annak idején egy ilyen csatornán keresztül, hogy ne a saját bőrünkön kelljen mindent megtapasztalnunk. Olyan videókat csinálunk, amikből a szórakozás mellett tanulni is lehet. Létezett nemrég – talán még ma is – az “infotainment” kategória, tulajdonképpen valami ilyesmiről van szó, azaz szórakoztatva tanít. Azt szeretnénk, hogy olyan hasznos információkat kapjanak a tinédzserek, amelyeket az iskolában nem kapnak meg, de mégis fontosak. Lesz és van is már a csatornán továbbtanulás, különköltözés, pénzkeresés diákként, tanulási tippek, szextanácsadás, egészséges életmód, hogyan bánjunk a pénzzel, pszichológia stb.

– említette Benedikty Marcell.

A MYSCHOOL megalkotói számtalan fiatallal is beszélgettek, hogy kiderítsék, melyek azok a dolgok, amelyek felkészületlenül érték őket, amikor vége lett a középiskolai életüknek és kezdetét vette a felnőtt életük. Ezek a témák adják a csatorna alapját.

Közben a feliratkozóink visszajelzéseire is komoly hangsúlyt fektetünk. A csatorna nemrég indult, de már most rengeteg elégedett kommentet kaptunk. Azt látjuk, hogy a nézőink is észrevették, hogy ez egy különösen hasznos kezdeményezés. A videocsatorna célja, hogy sikeres, nyitott és felkészült felnőtté tudjanak válni azok, akik követik a videóinkat. Azok a visszajelzések, amikor valaki azt írja, „ez nagyon hasznos volt”, vagy „megfogadom a tanácsotokat”, nagyon sokat jelentenek nekünk”. Gyorsan közelítve az ötezer feliratkozóhoz, szeretnénk megköszönni a Central Médiacsoportnak, hogy létrejöhetett ez a csatorna és hetente három új videóval több ezer fiatalnak segíthetünk fontos témákban

– tette hozzá Semjén Nóra, a projekt tartalmi felelőse.

A videós stábhoz egyébként máris olyan fiatalok csatlakoztak alkotónak mint Tomcsányi Árpi a Ponthatár Bizottsággal, a SoulshineByAndi csatornáról ismert Laudon Andi, Németh Csilla Csillsz, és legújabb csatlakozó a Sötétszőke csatorna visszatérő vloggere, Karolina. Havi vendégvloggerek is hasznos tanácsokkal érkeznek majd a csatornára. Januárban például Follow Anna segített az iskolai beilleszkedésben.

(A 24.hu kiadója a Central Digitális Média Kft., mely tulajdonosi átfedésben van a Central Médiacsoporttal.)

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik