újságok
Média

Megmutatták magukat a lapkiadók

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2017. 01. 03. 14:46

Eredményesnek tartják a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségével közösen, 2016 őszén indított, most lezárult átfogó kampányát a sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeinek bemutatásáért.
Korábban a témában:

Lezárult a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségével közösen, 2016 őszén indított átfogó kampánya a sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeinek bemutatásáért.

A közel négy hónapig tartó kampányhoz 44 médium csatlakozott.

Az MLE kampányának célja az volt, hogy tudatosítsák: a print médiapiac él és virul, a printhirdetéseket vásárlóképes fogyasztók olvassák, és az alacsony reklámzaj közepette a hirdetőknek jelentős forgalmat és konverziót produkálnak, nem utolsósorban az imázs építésében is nélkülözhetetlen szerepük van. A kampány egy véletlen folytán pont akkor zajlott, amikor gazdasági okokra hivatkozva bezárták a Népszabadságot, illetve drámai mozgások voltak a magyar médiapiacon.

A nyomtatott sajtó végre elkezdte megmutatni valódi értékeit. A kampánnyal kapcsolatban rengeteg pozitív visszajelzés érkezett, ami megerősíti, hogy a printben érdemes hirdetni, kommunikálni, hiszen számos előnye van más médiatípusokkal szemben

– foglalta össze a kampány legfontosabb eredményét Kovács Tibor, az MLE elnöke.

A 2016-os év nem volt eseménytelen, és az országos napilapok terén történt sajnálatos változásokkal sem lehetett előre számolni, amikor zöld utat adtunk a kampánynak. Így utólag még nagyobb jelentőséggel bír az MLE piacépítő kommunikációja, hiszen a negatív hírek mellett olyan jól működő szegmensek is napirendre kerülhettek, amelyek eddig rejtve voltak a nagy nyilvánosság előtt. Ezért volt különösen fontos, hogy a nagyobb eseményektől mentes, de kiváló kampánymegtérüléseket (ROI eredményeket) hozó magazinpiacról és a megyei lapportfóliók hatékonyságáról minél több hír lásson napvilágot

– tette hozzá Kovács.

A lapkiadói kampány egyik hirdetése
A lapkiadói kampány egyik hirdetése

Az MLE és a Repropress kampányát Havas Katalin, Hivatal Péter és Kovács Tibor elnök vezette, az operatív menedzseléssel pedig Torma Tibort bízták meg. A kampány stratégiai hátterét és a Whitereport-adatokat a Mrs. White Media Consulting, míg a Goldfish-adatokat a Whitereport és az Ipsos biztosította. A kampány különlegessége, hogy – a Brand Avenue által készített reklámkampányon és a Whitereport, a Goldfish, a Nielsen, a Kantar és a NOK felhasznált adatain túl – a négy hónap alatt számtalan hazai és külföldi, illetve ad hoc mérés, elemzés és gyakorlatorientált esettanulmány született.

A kampány PR munkáit szintén a Brand Avenue biztosította, a médiatervezési-vásárlási feladatokat Mező Erzsébet végezte. A kampányt a Neticle médiafigyelő szolgáltatása is segítette.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2017. március 29.
A főváros egyik legdrágább környéke a Duna partján épített Xlll. kerületi Marina Part. Ennek oka az, hogy kizárólag új építésű lakásokat találunk a környéken.
MTVA/Bizományosi: Balaton József 
***************************
Kedves Felhasználó!
Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítője közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.